A Fujitsu „Connected Retail” Élményközpontot nyit Dublinban

forrás: Prím Online, 2018. október 2. 09:52

A Fujitsu bejelentette „Connected Retail” Élményközpontja megnyitását az írországi Dublinban. A létesítmény segít a kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfeleknek javítani az eladáshelyi produktivitást és az ügyfeleknek nyújtott élményt, és költségcsökkentés mellett bővíteni az ügyélkört. A 13 innovatív technológia élő bemutatója alapján a kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatócégek átgondolhatják, hogyan előzhetik meg versenytársaikat, és feltérképezhetik a hagyományos üzletek előtt álló jövőbeni lehetőségeket.

Az ügyfelekért folytatott, minden eddiginél élesebb versenyt és a vásárlók többcsatornás lehetőségeit figyelembe véve napjaink kiskereskedelmi vállalatainak folyamatosan innovációkat kell bevezetniük és optimalizálniuk kell folyamataikat, ha szeretnének egy lépéssel a piac előtt járni. A vevők egyre kevésbé hűségesek a konkrét üzletekhez, és többet kutatnak az interneten a vásárlási döntés meghozatala előtt. Ezért a kiskereskedelem szereplőire nyomás nehezedik: minden interakció során kifogástalan élményt kell nyújtaniuk, és olyan offline vásárlási környezetet kell kialakítaniuk, amely élvezetes és hasznos a vásárlók számára.

 

A kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatókat előre egyeztetett időpontokban fogadó „Connected Retail” Élményközpont olyan többcsatornás megoldásokat mutat be, amelyek új módszert kínálnak a vevők kiszolgálására, és optimalizálják a folyamat minden elemét: a termékelhelyezéstől kezdve a vevőkövetésen és az analitikán át az online vásárlásig és támogatásig. 

 

 

A Fujitsu dublini irodájában működő létesítményben bemutatott 13 technológiai megoldás a teljes kiskereskedelmi élményt lefedi – azon belül az „all-in-one” szolgáltatáshelyi eszközöket, az internetre csatlakozó próbafülkéket, a közönségérzékelő és mérőeszközöket. A központ emellett azt is demonstrálja, hogyan használható a Fujitsu PalmSecure biometrikus technológiája a munkavállalók rendszerhozzáférésének szabályozására és követésére. A vállalat a Fujitsu Írország kiskereskedelmi megoldások terén szerzett mélyreható és kiterjedt szakértelme folytán választotta épp Dublint a „Connected Retail” Élményközpont székhelyéül.

 

„Izgalmas, ugyanakkor kihívásokkal teli időket él a kiskereskedelem. Sokféle rendkívül innovatív technológiai megoldással segítünk a szektor szereplőinek lépést tartani a fogyasztók folyamatosan növekvő igényeivel. Ezek minden csatornában javítják a végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott élményt. Ezen túlmenően analitikai rendszerek alkalmazásával is optimalizálni tudjuk a vásárlási élményt, valós idejű betekintést nyújtva a kiskereskedőknek a vevők vásárlási mintáiba és eladáshelyi viselkedésébe. Az új központ életre kelti a Fujitus értékajánlatát: valódi megoldásokat és szolgáltatásokat mutat be realisztikus kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé tesszük a kiskereskedők számára, hogy az ügyféloldali és backend megoldások széles portfóliójával ismerkedjenek meg. Ezekkel a megoldásokkal költséget takaríthatnak meg, és az interneten és a fizikai üzletben is nagyszerű ügyfélélményt nyújthatnak. Mindez az új digitális alkalmazások, az eladáshelyi technológia és megbízható menedzselt szolgáltatások támogatásával valósul meg” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu kiskereskedelmi megoldásokért felelős globális üzletágának igazgatója. 

 

Az élményközpontban bemutatott gyakorlati demók között szerepel a Fujitsu TP8 „all in one” eladáshelyi platform, amely a bolt több érintkezési pontját lefedve gyors és egyszerű tranzakciókezelést biztosít a kiskereskedőknek, ugyanakkor a költségeket is mérsékli. Szintén a bemutatott megoldások között vannak a Fujitsu integrált közönségmérő analitikai és jelentéskészítési rendszerei, amelyek a vásárlóközönség jellemzőinek valós idejű rögzítése alapján segítik testre szabni a kínálatot, és a vevők érdeklődési szintjét felmérve lehetővé teszik a vásárlás ösztönzését. A látogatók azt is tesztelhetik, hogyan lehet arcfelismerő technológia segítségével célzott hirdetéseket küldeni az üzletben tartózkodó látogatók mobilkészülékeire.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra

Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.

2024. június 17. 11:28

K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz

Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor. 

2024. június 17. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30