Lego és játékvonatok, avagy vállalati IT közérthetően
A vállalati informatikai megoldások a legtöbb esetben összetettek, és a működésük nehezen érthető a témában nem jártasak számára. Ezért hasznos, ha a szoftvergyártók képesek szemléletes módon bemutatni a legfontosabb funkciókat és előnyöket.
A SUSE nem csupán a nyílt forráskódú szoftverek fejlesztésében törekszik folyamatos innovációra, de a technológiai demók terén is új és érdekes megközelítésekkel áll elő. A közelmúltban például játékvonatokat és Lego-építményeket is felhasználtak a bemutatók során.
A játékvonatokkal a SUSE CaaS Platform és az SAP Data Hub együttes működését szemléltették. Ez a téma azért is aktuális, mert a SUSE CaaS Platform 3. kiadását nemrégiben hitelesítették az SAP Data Hub 2.3 változatára. A bemutatóban a vonatok a konténereket szimbolizálják, amelyek adatokat szállítanak a forrás- és célrendszerek között. A demo azt is igazolja, hogy a SUSE CaaS platform képes gondoskodni a zavartalan működésről, mivel a megoldás azonnal képes elindítani egy új konténert, amikor az egyik „meghibásodik”, azaz megállítják a vonatot.
A Raspberry Pi-alapokon működő Lego-markológépek segítségével pedig a SUSE Linux Enterprise Server High Availability Extension működését mutatták be több iparági konferencián. A magas rendelkezésre állást biztosító fürt akkor is képes működtetni a hozzá kapcsolt gépet, amikor az elsődleges hálózat kábelét kihúzzák.
További információ a demókról a SUSE kapcsolódó blogposztjában található.
Kapcsolódó cikkek
- Óvja meg idejét és pénzét az adatrobbanástól!
- Mozgásban, megállás nélkül: a „nonstop IT” öt alapköve
- SUSE Enterprise Storage: ha elfogyna a tárhely
- (Privát) felhőben az igazság
- Az új SUSE CaaS Platformmal még könnyebben kiaknázhatók a konténerek lehetőségei
- SUSE Linux Enterprise 15: felkészülés a szoftveresen vezérelt jövőre
- Minden eddiginél egyszerűbb válasz az adatrobbanás problémájára
- Már konténerre is lehet bizonyítványt szerezni
- SUSE OpenStack Cloud 8: szoftveresen vezérelt infrastruktúrát mindenkinek!
- A 4 legnagyobb kihívás a vállalati adattárolásban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.