A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store
Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit.
Legújabb, február közepén a Shopmarkban nyíló üzletében formabontó megoldásokkal várja az érdeklődőket a Huawei. A vásárlók a gyártó legnépszerűbb készülékeit is megtalálhatják az Experience Store-ban, ahol az üzletbe látogatók különös helyzetekben és beállítások között tesztelhetik az okostelefonok és táblagépek fotó – illetve videó képességeit. A bolt kínálata a Huawei legutóbbi csúcskészülékei és középkategóriás okostelefonjai mellett a gyártó tabletjeivel, 100 féle kiegészítővel és áprilistól a MateBook széria notebookjaival bővül.
Az üzletben különböző aktivitások várják az érdeklődőket, ahol a gyártó okostelefonjainak kameraképességeit és különböző mesterséges intelligencia vezérelt beállításait a gyakorlatban is kipróbálhatják, szakképzett eladók és a megnyitó alkalmából szintén jelen lévő márkanagykövetek, Annoni Zita és Gianni Annoni, Viszkok Fruzsi illetve Bársony Bence segítségével.
A február 16-án nyíló Huawei Experience Store Magyarországon a gyártó első, de nem az utolsó ilyen jellegű boltja. Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét.
A Huawei vezeték nélküli hangszórói mellett, telefonnal szinkronizálható okoskarkötőit és okosmérlegeit, illetve kétféle fülhallgatót is vonzó áron érhetik el a megnyitó napján a boltba látogatók.
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli Huaweikészülék-tulajdonosokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi mobilfotós kiállítás nyílt az Akvárium Klubban
- Pávó Réka 20 ország többezer versenyzője közül lett a Next Image legjobbja
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete
- Teljesítményében és energiagazdálkodásában is kiemelkedő a Huawei új processzora
- Huawei Pop-Up Store nyílik az Aréna Plázában
- 200 millió okostelefont szállított le a Huawei 2018-ban
- Bemutatta újításokkal teli okostelefonját a Huawei
- Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.