A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store

forrás: Prím Online, 2019. február 7. 15:27

Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit. 

Legújabb, február közepén a Shopmarkban nyíló üzletében formabontó megoldásokkal várja az érdeklődőket a Huawei. A vásárlók a gyártó legnépszerűbb készülékeit is megtalálhatják az Experience Store-ban, ahol az üzletbe látogatók különös helyzetekben és beállítások között tesztelhetik az okostelefonok és táblagépek fotó – illetve videó képességeit. A bolt kínálata a Huawei legutóbbi csúcskészülékei és középkategóriás okostelefonjai mellett a gyártó tabletjeivel, 100 féle kiegészítővel és áprilistól a MateBook széria notebookjaival bővül. 

 

Az üzletben különböző aktivitások várják az érdeklődőket, ahol a gyártó okostelefonjainak kameraképességeit és különböző mesterséges intelligencia vezérelt beállításait a gyakorlatban is kipróbálhatják, szakképzett eladók és a megnyitó alkalmából szintén jelen lévő márkanagykövetek, Annoni Zita és Gianni Annoni, Viszkok Fruzsi illetve Bársony Bence segítségével. 

 

A február 16-án nyíló Huawei Experience Store Magyarországon a gyártó első, de nem az utolsó ilyen jellegű boltja. Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét. 

 

A Huawei vezeték nélküli hangszórói mellett, telefonnal szinkronizálható okoskarkötőit és okosmérlegeit, illetve kétféle fülhallgatót is vonzó áron érhetik el a megnyitó napján a boltba látogatók.

 

A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli Huaweikészülék-tulajdonosokat. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01