A Liferay ismét a Magic Quadrant kiadvány élmezőnyében
A Gartner által vizsgált 17 élményalapú szolgáltatást nyújtó cég között sorozatban a kilencedik alkalommal foglalhatott el vezetői pozíciót a Liferay Inc. a Gartner Magic Quadrant digitális élmény platformokat rangsoroló listáján. Az előkelő helyet a legfrissebb verziójú Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay DXP Cloud, a Liferay Analytics Cloud és a Liferay Commerce szolgáltatások, az üzleti szférára és a vásárlókra gyakorolt hatásának köszönhetően foglalhatták el.
“Hiszünk abban, hogy sikerünket megalapozta a Liferay azon egyik alapvető képessége, hogy egyedi fejlesztéseinkkel, és kimagasló kompetenciáinkkal képesek vagyunk a vállalatok számára olyan személyre szabott és összekapcsolt digitális élményközpontúságot biztosítani, amely egyidejűleg érhető el mind az intraneten, a weboldalon az ügyfél és a partnerek honlapjain is” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.
A 2018-ban bemutatott új termékek a következők:
- Liferay Analytics Cloud - Adatelemző és vizualizált analitikus eszköz
- Liferay Commerce - Sales folyamatokat támogató megoldás, amely minden tartalmat egy helyre csoportosít
- Liferay DXP Cloud - Nagyvállalatok számára, biztonságos PaaS alapú megoldás a Liferay DXP futtatásához és kezeléséhez
A "Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms” jelentése az alábbi linken érhető el: https://www.liferay.com/company/gartner/magic-quadrant-digital-experience-platforms
Kapcsolódó cikkek
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Erős évet zárt a Huawei
- Az OTT-One árbevétele közel 50, nettó eredménye pedig több mint 90 százalékkal nőtt 2018-ban
- A Schneider Electric a jövő mérnökeibe fektet
- MagyarBrands díjas a Cellum
- A Codecool lett az év legsikeresebb hazai ICT cége
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Az Ekol alapítója visszavásárolta cégének részvénytöbbségét
- Megállíthatatlanul terjeszkedik a dán robotikai cég a kelet-európai régióban
- Stabil növekedés
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.