Átfogó felhőtechnológiai együttműködést jelentett be a Telekom és a Microsoft
Bővíti közép- és kelet-európai felhőszolgáltatásait a Deutsche Telekom. Kilenc országban, köztük Magyarországon indítja el Microsofttal közös innovációs programját, amelynek keretében Microsoft Azure nyilvános felhőplatformhoz, az Office 365 és Dynamics 365 platformokhoz kapcsolódóan nyújt magas színvonalú, standardizált szolgáltatásokat. A program a Microsoft és a Deutsche Telekom tavaly bejelentett stratégiai partnerségi együttműködésének következő lépése.
A felhőszolgáltatások kiemelt fejlesztésével a Telekom célja a régió digitális transzformációjának felgyorsítása. A saját infrastruktúrán alapuló megoldásokhoz képest az informatikai üzemeltetési költségek ugyanis 30-50 százalékkal is csökkenthetők, mivel a felhő alapú szolgáltatások az automatizált folyamatoknak köszönhetően akár néhány perc alatt aktiválhatók.
"A Microsoft felhőalapú ajánlatai segítik a vállalatokat üzleti tevékenységük hatékonyabb menedzselésében és bővítésében. Új, standardizált szolgáltatásainkkal kombinálva ügyfeleink sokkal egyszerűbben és gyorsabban tudják hasznosítani a Microsoft felhő lehetőségeit” –mondta Ralf Nejedl, a Deutsche Telekom AG európai szegmensének B2B vezetője. A felhőtechnológia szakértők ezért magas szinten standardizált szolgáltatásokat nyújtanak Office 365, Microsoft Azure és Dynamics 365 platformokon, a Microsoft támogatásával. Mindez tartalmazza az adott vállalat informatikai szolgáltatásainak elemzését, felhőmigrációt és további menedzselt szolgáltatásokat. A Deutsche Telekom a Microsoft termékeket saját biztonsági megoldásaival egészíti ki.
„Partnerségünk a Deutsche Telekommal jól példázza a régió iránti elkötelezettségünket: célunk, hogy a digitális innováció eredményeit mindenki számára elérhetővé tegyük, hasznosítva az ebben rejlő kreatív energiákat újnövekedési lehetőségeket találjunk. A gazdag partneri ökoszisztéma és a felhőtechnológiai szakértelem fejlesztése a legjobb válasz a digitális transzformáció keltette jelentős, piac-szerte látható igényre.” - tette hozzá Philippe Rogge, a Microsoft Közép és Kelet-Európa részlegének elnöke.
A partnerség Magyarország mellett kiterjed Lengyelországra, Csehországra, Szlovákiára, Horvátországra, Romániára, Észak-Macedóniára, Montenegróra és Görögországra, a kívánt mértékben helyszíni és távoli támogatást nyújtva.
Felhőalapú megoldások a CEE ügyfelek igényeire szabva
A Deutsche Telekom már jelenleg is több száz felhőtranszformációs specialistával rendelkezik, és ez a szám az együttműködésnek köszönhetően további több százzal bővül az érintett kilenc országban. Átfogó, több mint 60 ezer felhőrendszer üzemeltetését magába foglaló tapasztalatával a Deutsche Telekom ügyfelei igényeinek megfelelően bővíti a Microsoft felhőre épülő üzleti kínálatát a régióban. Mindez lehetővé teszi, hogy a Magyar Telekom leányvállalataként Magyarországon a T-Systems Magyarország ügyfelei egy kézből vegyenek igénybe piacvezető felhő- és telekommunikációs szolgáltatásokat.
Kapcsolódó cikkek
- SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben
- Félelmekből előnyök – megkerülhetetlen a felhő a gazdaság digitalizációjában
- Az MWC-n debütál a HoloLens 2
- 300 forintért Microsoft Office - átverés az eBay-en
- Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart
- A Fujitsu PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack megoldása megkönnyíti a felhő bevezetését
- Lebomlott az utolsó gát is a Microsoft Teams körül
- Magyar ötleteket is vár a Microsoft
- A Deutsche Telekom képviseli a legmagasabb 4G/LTE hálózati minőséget Európában
- Pénzesőt zúdít a mesterséges intelligenciát fejlesztőkre a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.