Az egész országban keresik ismét a szerethető munkahelyeket
A DreamJo.bs harmadszor is meghirdette a Szerethető Munkahelyek Díj versenyét, hogy megtalálják a legvonzóbb munkahelyeket. A kezdeményezés célja, hogy lehetőséget adjanak minden kisebb és nagyobb cégnek arra, hogy megmutathassák magukat és felkerüljenek a Szerethető Munkahelyek térképére, foglalkozási területtől és mérettől függetlenül. Bár a jelentkezők közül legtöbben a fővárosi és Pest megyei régióból jelentkeztek, a vidéki cégek közül is sokakat érdekelt a lehetőség: 2018-ban az ország minden szegletéből - összesen 45 városból - érkeztek nevezése, köztük Debrecen, Szeged és Pécs cégei voltak a legaktívabbak. A szervezők remélik, hogy idén még szélesebb körben elterjed a kampány híre.
Tavaly közel 700 KKV-t és nagyvállalatot mozgatott meg a Szerethető Munkahelyek Díj, ahol a díjazottakról több mint 20.000 szavazat döntött. Látszódik, hogy a cégek nyitottak arra, hogy megmutassák magukat, hiszen az első Szerethető Munkahelyek pályázat díjazott cégeinek 85 százaléka gondolta úgy 2018-ban, hogy ismét megméretteti magát, idén pedig még több jelentkezőre számítanak a szervezők.
Így érdemes nevezni
A tapasztalatok alapján az elmúlt két évben az önkéntes zsűri -azaz a szavazók- azokat a cégeket találták a legszerethetőbbnek, akik őszintén meg tudták mutatni, hogy miért szeretnek a munkatársaik ott dolgozni: kitértek arra, hogy milyen környezetben dolgoznak, mit csinálnak együtt szívesen a munkaidőben és hogyan hozzák egyensúlyba a munkával és a családdal töltött időt, valamint mi az a misszió, ami mögé fel tudnak mindannyian sorakozni. Az eddigi nevezések is megmutatták, hogy ide valóban bármilyen munkahely jelentkezhet, hiszen ugyanúgy megfért egymás mellett a Hajtás Pajtás, a Nanushka, a Vodafone vagy a Sziklakórház Múzeum. A szervezők a fehér – és kékgalléros munkaadók jelentkezését is várják a fővárosból és vidékről egyaránt.
Látványos címkékkel bővülnek a profilok
Idén nagyobb hangsúlyt kapnak a HR trendek a versenyben, mivel a munkavállalók döntését a legnépszerűbb HR irányok egyre jobban befolyásolják. Látványosabban mutathatják meg a nevező cégek melyek a legkifejezőbb trendek, kezdeményezések, amelyeket támogatnak a mindennapi munka során. Ilyenek a családbarát, kutyabarát, környezettudatos, sokszínű/befogadó vagy távmunkát támogató munkahelyeket bemutató vizuális badge-ek, amelyek segítenek a szavazóknak átlátni a cég működését, törekvéseit. Az ingyenes platformon minden cégnek lehetősége van kreatívan bemutatkozni bemutatni magukat a szavazóknak, akik ezáltal megismerhetik a nevező cégek működését, mindennapjait, irodáját, csapatát, továbbá a cégben és a szakmai fejlődésben rejlő lehetőségeket.
„A munkavállalók nagyra értékelik, ha egy cég hitelesen kommunikál magáról. Ez csaknem lefelezi a munkatárs-keresés költségeit” – számolt be Balogh-Mázi Mária, a DreamJo.bs vezérigazgatója, aki elmondta, hogy a versenyhez használt profilokat és HR badge-eket úgy dolgozták ki, hogy a versenyzők a szokásostól eltérő kérdések mentén, minél őszintébben és részletgazdagabban tudják bemutatni magukat.
A szavazók döntenek
A szavazás során algoritmus osztja el a nevezett cégeket a szavazók között, így minden bemutatkozó oldal egyenlő arányban kerül a szavazók elé elbírálásra. A nevezési időszak szeptember 30-ig tart, majd a szavazásra 2019. október 1-től 31-ig lesz lehetőség. A nyeremények részletei 2019. szeptember 2-án kerülnek ki a Szerethető Munkahelyek weboldalára.
A verseny díjazottjait novemberben egy ünnepélyes díjátadó gálán köszöntik a szervezők, amelynek keretében a szakmai különdíjakat is átadják. A TOP cégek közül a szakmai zsűri osztja ki idén is a HR és Employer Branding különdíjakat mikro-, kis-, közép-, és nagyvállalat kategóriákban.
Kapcsolódó cikkek
- Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- A munkavállalók szívesen javítanák munka-magánélet egyensúlyukat az MI segítségével
- A Z generáció nem robotokból áll
- A Vodafone továbbra is a legvonzóbb munkahelyek között
- A magyar munkavállalók vágynak leginkább az elismerésre
- A munkakörnyezet az egyik legfontosabb szempont az új munkahely választásánál
- A munkáltatók nem támogatják a sportolást
- Egy jó munkahely a legjobb ellenszer a kiégésre
- Munkahelyi dohányzás – avagy az idő pénz?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.