Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO
Az Infosys, az újgenerációs digitális szolgáltatások globális vezetője, partnerségre lép a GEFCO-val, az autóipari logisztika európai vezetőjével és a globális multimodális ellátási lánc szakértőjével, annak érdekében, hogy a következő öt évben támogassa a cég digitális átalakítását.
Az Infosys, a GEFCO kulcsfontosságú üzleti és technológiai partnereként fogja segíteni a csoport újgenerációs üzleti alkalmazás-menedzsment szolgáltatásainak átalakítását. Az Infosys biztosítja Live Enterprise Suite megoldását, hogy ezzel is elősegítse a GEFCO digitális evolúcióját. Ez új képességekkel ruházza fel az ellátási láncot, amelyek biztosítják az információk valós idejű kinyerését és feldolgozását, és célzott visszajelzéseket hoznak létre annak érdekében, hogy segítsék a GEFCO hatékony és intelligens válaszait a teljes értékláncon átívelően. A végső cél az, hogy mindez támogassa a GEFCO-t a versenyképességét biztosító fenntartható megoldások létrehozásában és folyamatosan növelje szolgáltatásinak értékét ügyfelei számára.
Jean-Luc Galzi, a GEFCO informatikai igazgatója az együttműködés kapcsán kifejtette: „Örülünk, hogy a digitális átalakulás útjára lépünk az Infosys-szal. A digitális innováció az ellátási lánc ágazatában kulcsfontosságú, új partneri együttműködésünk segít erősíteni a GEFCO szakértelmét és értéket teremt ügyfeleink számára.”
„Nagyra értékeljük a GEFCO bizalmát és elköteleződését abban, hogy velünk partnerségben lép a digitális megújulás útjára. Közös vízióval rendelkezünk „a lehetőségek kihasználásának művészetéről” és alkalmazni fogjuk a Live Enterprise megközelítésünket annak érdekében, hogy a GEFCO egy új teljesítményszintre léphessen és tovább erősítse piacvezető pozícióját” - kommentálta az együttműködést Karmesh Vaswani, az Infosys ügyvezető alelnöke és globális kiskereskedelmi üzletágának vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Öt megatrend, amely meghatározza a kiskereskedelem jövőjét
- Biztonsági trendek az ESET-től
- Pályakezdés a DACHSER-nél
- A félautomatizálás az új varázsszó a logisztikában
- Stabil és tovább növekszik a BILK Logisztikai Központ kihasználtsága
- A GEFCO újrafelhasználható konténereiben szállítják az Airbus repülőgépalkatrészeit is
- A Fujitsu „Gateway” ügyfélközpontja gyorsítja a digitális átalakulás terjedését
- „Figitális” forradalom a szállítmányozásban, aki nem vesz részt lemarad
- Hatalmasat lendíthet a vállalkozások sikerén a digitális transzformáció
- Palletways: egy éve Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.