Az ABB többségi tulajdonrészt szerzett a kínai Chargedot vállalatban
Az ABB lezárta a Chargedot Shanghai New Energy Technology Co., Ltd. („Chargedot”) többségi részesedésének felvásárlására irányuló akvizíciót. A tranzakciót 2019. október 28-án jelentették be.
2009-es alapítása óta, a sanghaji központú Chargedot jelentősen hozzájárult az elektromos hajtású járművek elterjedéséhez Kínában. A vállalat egyen- és váltóáramú töltőállomásokat, valamint szoftverplatformot szállít az elektromosjár-műgyártókat, a töltőhálózat-üzemeltetőket és az ingatlanfejlesztőket is magába foglaló ügyfélkörnek. A mintegy 205 alkalmazottal működő vállalat további részvényeseinek sorában ott található a Shanghai SAIC Anyo Charging Technology Co., Ltd. is, amely a SAIC egyik leányvállalata.
Az akvizíció várhatóan tovább erősíti az ABB kapcsolatát a vezető kínai elektromosjármű-gyártókkal, és tovább szélesíti a vállalatcsoport e-mobilitási portfólióját a helyi követelményekre kifejlesztett hardver és szoftver megoldásokkal, illetve szolgáltatáskínálattal.
Kapcsolódó cikkek
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Az ABB globális technológiai partnerként csatlakozott a Sauber Engineeringhez
- Együttműködik az Eaton és a Green Motion
- ABB – 2019-es egész évi és negyedik negyedévi eredmények
- Az IONITY az ABB-t választotta az európai töltőhálózata bővítésének második üteméhez
- A mozgássérült fiú az ABB segítségével követheti az elektromos versenyautózásról szőtt álmait
- Az ABB 2019 harmadik negyedévének pénzügyi eredményei
- Fenntartható turizmus ABB technológiával
- Az ABB elősegíti az elektromos buszok töltésének szélesebb körben történő szabványosítását
- Az ABB 2019 második negyedévének pénzügyi eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.