Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe
Az elmúlt hetek történései a gazdaság egyetlen szegmensét sem kímélték. Nincs ez másképp a webáruházakkal sem: vannak, akik a koronavírus hatására kezelni sem tudják az óriási keresletet, míg mások eladásai visszazuhantak. Az M. I. Solution Kft. most ingyenesen elérhetővé teszi a tudásközpontját, hogy hatékonyan kezelhessék a kialakult helyzetet.
“A legfontosabb, hogy összefogjunk ezekben az időkben, ezért az M. I. Solution Kft. is rendkívüli lépésekre szánta el magát” - jelentette ki élő Facebook-bejelentkezésében Surányi Ferenc ügyvezető. “Akár hasítanak a webáruházad eladásai és alig tudod kiszolgálni a vevőket, akár nehezebb helyzetbe kerültél a válság miatt, mindenképpen segítünk gyorsan reagálni” - tette hozzá.
A cég a világon egyedülálló, webáruházra köthető mesterséges intelligencia rendszerrel támogatja a webshopok növekedését. Száznál több ügyfelük tavaly összességében több mint 2 millió vásárlót szolgált ki. Most azonban úgy döntöttek, minden webáruház előtt megnyitják az M. I Tudásközpontot, amelynek fejlesztésére közel 15 millió forintot fordítottak.
1300 percnyi ingyenes oktatóvideó 30 napig
A webáruházak most egy hónapig ingyenesen érhetik el az M. I. Tudásközpont exkluzív oktatóanyagait. A tudásanyag részeként profi szakemberek és a legjobb tanácsadók adnak át naprakész tudást mindenről, ami a növekedést segíti.
A Tudásközpontban 1300 percnyi videóanyag elérhető, ami a legkülönbözőbb területeket járja körül, a jog- és adatvédelemtől a pénzügyeken keresztül egészen a cégvezetési stratégiáig. A szakemberi gárda is sokoldalú, találunk köztünk mini CRM szakértőt épp úgy, mint adatvédelemmel foglalkozó ügyvédet, online marketing szakértőt vagy PR tanácsadót.
A cég ezen felül a személyes, szakértői konzultációkból is 50 százalék kedvezményt biztosít minden online kereskedőnek, aki úgy érzi, jól jönne a tanácsadás a jelenlegi helyzetben.
Surányi Ferenc ezen felül mostantól rendszeres Facebook Live adásokban jelentkezik be, ahol a szakértők, illetve az ügyfélkörbe tartozó, tízmilliárdos forgalmat bonyolító webáruházak vezetői is vendégei lesznek. Velük arról beszélget majd, mit tesznek és mit javasolnak a többieknek is, hogy a jelenlegi helyzet nyerteseivé válhassanak.
Értékes csomagban jön a segítség az ügyfeleknek
Surányi Ferenc egyesével keresi meg az ügyfeleket, hogy együtt gondolkodjon velük, mi az, amiben a legtöbbet segíthetné a mostani helyzetben. Bejelentett egyúttal egy minden ügyfélre kiterjedő csomagot is, ami több oldalról nyújt segítséget.
Ez lényegében teljes webáruház átvilágítás, aminek részét képezi a látogatói élményelemzés egy profi szakértői csapattól, a PPC kampányelemzés két szakember részvételével, valamint 1 órás adószakértői konzultáció is. Mindezek költségét az M. I. állja.
“Ezzel szeretném és tudom támogatni azokat, akiknek a nálunk lévő erőforrás, tudás, tapasztalat segíthet megküzdeni a következő néhány hónap kihívásaival” - zárta a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes interaktív hangoskönyvek felolvasással a BOOKR Kids és a Samsung együttműködésében
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Kényszerből sietünk a digitális jövőbe
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
- Közös európai nyilatkozat a megnövekedett hírközlési hálózati igények teljesítéséről
- Már a világhálón is ott a koronavírus
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.