Folyamatos a Vivre növekedése
A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.
A Romániából elindult Vivre az anyaországában, Magyarországon, Bulgáriában és Horvátországban a legnépszerűbb, de emellett jelen van Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Lengyelországban és Görögországban is. A 8 év alatt a cég összesen 4,8 millió csomagot szállított ki, és fejlődését a koronavírus sem törte meg: az idei év első négy hónapja 42 százalékos növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest.
2020 januárja és áprilisa között a Vivre-weboldalakon több mint 350 ezer rendelést adtak le a vásárlók, melyek összértéke átlépte a 22 millió eurót. Az idei fejlődés nem csupán az online vásárlás népszerűbbé válásának köszönhető, de annak is, hogy a Vivre folyamatosan fejleszti működési folyamatait és logisztikai láncolatát.
„Cégünk egy dinamikusan fejlődő és változó területen működik, így folyamatosan alkalmazkodunk ügyfeleink aktuális igényeihez. Arra törekszünk, hogy a folyamat onnantól, hogy a termék a portfóliónkban bemutatásra kerül, egészen odáig, hogy a vásárlóhoz szállítják, minél gyorsabban történhessen” – emelte ki Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.
A 8 éves évfordulója alkalmából a Vivre hűségkampánnyal készül, amelynek keretében a május 5-13. között vásárlók akár 80%-os kedvezményben részesülhetnek a bútorok, kanapék, karosszékek, otthoni textíliák, konyhai és étkezési kiegészítők, dekorációk, szőnyegek, életmód termékek és egyebek árából.
Kapcsolódó cikkek
- Online tudásplatformjával segít a Tork az egészségügyi dolgozóknak
- Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
- Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
- Az ABB 2020. első negyedéves eredményei
- Két mentőprogrammal és egy új alap felállításával nyújt életmentő segítséget a Hiventures
- Ismét több száz darab lélegeztetőgépet és több millió védőmaszkot szerez be Kínából az OTT-ONE
- Döntések a Magyar Telekom közgyűlésének napirendjén szereplő kérdésekben
- Március 16. óta megtízszereződött az Okos Doboz forgalma
- Egészségügyi dolgozóknak és hátrányos helyzetűeknek adott támogatást a HungaroControl
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.