Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?
Negyedik alkalommal hirdette meg a DreamJo.bs a Szerethető Munkahelyek pályázatot idén nyáron, amely több szempontból is megújult ebben az évben. Az egyik nagy újdonság, hogy idén erdélyi cégek is jelentkezhettek a díjra, emellett pedig az idei pályázati időszakban kiemelten koncentráltak arra, hogy a jelenlegi járványügyi helyzetben egyáltalán hogyan maradhat szerethető egy munkahely és milyen túlélési stratégiákat vetettek be a vállalatok. A szavazás október végén zárult le, november 12-én pedig ismét lehull a lepel a legszerethetőbb munkahelyekről.
Online edukáció és networking az első Szerethető Munkahelyek konferencián
Míg az elmúlt három évben inkább a díjátadó állt a kezdeményezés középpontjában, idén a szakmai kapcsolatok erősítése és a tudásmegosztás került fókuszba. Ennek keretében rendezik meg az első Szerethető Munkahelyek konferenciát, amelyet regisztrációt követően bárki ingyenesen látogathat november 12-én 13.00-tól. Ráadásul az eseményen a networking sem marad el, hiszen a konferencia délutánján a résztvevők véletlenszerű sorsolással kapnak lehetőséget arra, hogy ismerkedjenek, beszélgessenek egymással, és akár a népszerű előadókkal is találkozzanak a virtuális térben.
A legismertebb szakemberektől kaphatunk HR tanácsot
Ismert és elismert szakértőkből pedig nem lesz hiány az eseményen: olyan hazai szakemberek előadásaiból inspirálódhatnak a résztvevők, mint Halácsy Péter, a Budapest School CEO-ja, aki arról beszél majd, hogy az agilitásnak milyen szerepe lehet ma a vállalatok életében. Batiz András, az Impact Works alapítója az employer branding oldaláról világítja meg a bizalom, mint fontos USP szerepét és abba ad betekintést, hogy mit tehetnek a vállalatok és azok vezetői a növekvő bizonytalanság és bizalmatlanság korában. Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője saját tapasztalataikon keresztül mesél arról, hogy milyen lehetőségeket és kihívásokat tartogatott a cég számára a járványügyi helyzet, Balogh Petya angyalbefektető pedig arról osztja meg gondolatait, hogy hogyan hat egy vezetőre a krízis és ez milyen változásokat okozhat a cégkultúrában. Mellettük felszólal még Svéda Dóra, a Coachingcentrum alapítója, Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Csáky László tréner, coach. Pethő Anikó, a Aarenson Consulting tulajdonosa, valamint dr. Seer László, a Magnum Opus M&C marketing szakértője.
A délután folyamán Máté Krisztina lesz a házigazdája egy kerekasztal beszélgetésnek, amely során Márton Katalinnal, a Praktiker Hungary HR és CSR vezetőjével, Erdőssy Gellérttel, a CV Shark CEO-jával, Fodor Dániellel, Az Év Irodája kezdeményezés főszervezőjével, valamint Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezető partnerével beszélget arról, hogy hogyan hathat az irodai munkára az új normális, és, hogy milyen lehetőségei vannak a munkahelyeknek arra, hogy ebben a helyzetben is szerethetők maradjanak.
Ingyenes workshopok a HR minden területéről
A konferencia zárásaként öt interaktív workshop várja a résztvevőket, melyekből megtudhatják, hogy hogyan érdemes állásinterjúra készülni, munkajogi betekintést kaphatnak a legégetőbb aktualitásokba a területen, tanácsokat kaphatnak arról, hogy amennyiben elkerülhetetlen a leépítés, hogyan lehet mégis humánusan és professzionálisan végrehajtani, valamint azzal is megismerkedhetnek, hogy milyen egy ütős cégprofil és hogyan állítsunk össze magunkról álláskeresőként egy self-branding profilt.
Lehull a lepell 2020 Szerethető Munkahelyek különdíjasairól
Idén több, mint 1100 jelölt közül döntöttek arról az online szavazók, hogy mely TOP135 cég viselheti 2020-ban a Szerethető Munkahely címet. A szakmai napot este 18.00-kor a Szerethető Munkahelyek idei díjátadója zárja, amelyen fény derül arra a 10 cégre, melyek a szakmai zsűri 5 HR és 5 employer branding különdíját kapják meg.
További információ és regisztráció: https://konferencia.szerethetomunkahelyek.hu/2020
Kapcsolódó cikkek
- Újraindítás helyett újragondolás
- Internet Hungary 2020: soha nem látott felelősség a telekommunikációs szektoron a COVID válság miatt
- think.BDPST: A technológia a fejlődésünk motorja, de fontos a megfelelő szabályozás is
- Jövő héten startol a think.BDPST
- VI. Safer Internet konferencia
- A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját
- Kihívások a 21. század oktatásában és a COVID utáni adatvédelem
- Változások a munkaerőpiacon: Ki mit tud? És mennyit kér érte?
- Erdélyi vállalkozások is indulhatnak idén a Szerethető Munkahelyek díjért
- Új megoldások a Cisco Live! Digital konferencián
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.