A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést
A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.
Miközben a végfelhasználó ügyfelek a digitális átalakulást megvalósítva igyekeznek kézben tartani IT-infrastruktúrájuk növekvő komplexitását, a céljaik teljesítéséhez szükséges technológiai megoldások is egyre összetettebbek lesznek. Sokszor előfordul, hogy egyetlen szállító nem rendelkezik a komplett megoldás szállításához szükséges kiterjedt szakértelemmel. A Fujitsu Ecosystem Platformja ösztönzi a teljes megoldás összeállítását lehetővé tevő partnerkapcsolatok és mikroszövetségek létrehozását. Támogatja az innovációt, és támogatást tesz elérhetővé a co-creation szemlélet jegyében született közös megoldások piacra viteléhez.
Az ökoszisztéma előnyeinek hasznosítása
A Fujitsu Ecosystem Platform olyan dedikált együttműködési platform, ahol az összes résztvevő egyedi képességeit nagyra értékelik. A csatlakozás mindenféle típusú és méretű partner számára előnyös. A speciális készségekkel vagy ötletekkel rendelkező partnerek olyan szövetségesekre találhatnak, akik megvalósítják elképzeléseiket, míg a telepítéssel foglalkozó cégek és az integrátorok a nagyobb projektekhez járulhatnak hozzá. Az értéknövelt viszonteladók, a felhőszolgáltatási partnerek és a disztribútorok új régiókra vagy piaci vertikumokra terjeszthetik ki szolgáltatásaikat, és új szövetségeket hozhatnak létre. Az igény szerint elérhető, központosított erőforrásbázis lehetővé teszi, hogy minden részt vevő partner saját alaptevékenységére összpontosítsa beruházásait – abban a biztos tudatban, hogy a Fujitsu Ecosystem Platformon szükség esetén bármikor elérheti a kiegészítő speciális kompetenciáikat.
Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladó partnerekért felelős európai vezetője elmondta: „A korábbi programok egyre kevésbé relevánsak a viszonteladók számára, mivel az új és növekvő partnereket nem motiválják az értékesebb, komplexebb ügyfélprojektek kiszolgálására. A Fujitsu SELECT Partner Program és új Ecosystem Platformunk ezzel szemben segít a partnereknek, hogy pontosabban teljesítsék az ügyfelek adatvezérelt átalakulása által támasztott követelményeket. Felismertük, hogy a Fujitsu partnerei együttműködésre épülő, transzformatív megoldásokat szeretnének szállítani. A partnerek közötti együttműködést és a mikroszövetségeket támogatva katalizátorként ösztönözzük az innovációt az átalakulás következő hullámában.”
Az elköteleződés különböző szintjei
A Fujitsu Ecosystem Platform az elköteleződés különböző szintjeit kínálja a partnereknek. Központi eleme a partnerek közötti kapcsolatépítést segítő leadgeneráló platform. Ennek segítségével a SELECT partnerek könnyen azonosítják, hogy mely partnerek rendelkeznek egy új földrajzi térségbe való belépéshez vagy egy nagyobb projekt elnyeréséhez szükséges kompetenciákkal. Ügyfelek és partnerek is megoszthatnak új projekteket „kihívás” közzétételével, amelyhez földrajzi helyi, vertikum vagy technikai szakértelem szerinti szűrőkkel kereshetnek potenciális együttműködőket.
Az Ecosystem Platform másik hasznos funkciójával a partnerek bemutathatják a többiek által viszontértékesíthető megoldásokat – például Fujitsu hardverrel kombinált vertikumspecifikus szoftvereket. Ily módon a partnerek kiterjeszthetik szellemi tulajdonuk elérését, és könnyen hozzáférhetővé tehetik mások számára az új, egyedi megoldásokat.
Az értékteremtés katalizátora
Ha egy partnernek új ötlete van egy értéknövelt szolgáltatásra, de segítségre van szüksége a piacra viteléhez, akkor a Fujitsu Ecosystem Platform katalizátorként támogathatja az innovációt és a mélyebb együttműködést. A partnerek ún. co-creation foglalkozásokon vehetnek részt a Fujitsu bevált Human Centric Experience Design (HxD) módszertana alapján. A foglalkozásokon különböző területek szakértői találkoznak egymással, köztük több partner, ügyfél és a Fujitsu képviselői, hogy együtt finomítsák és véglegesítsék a megoldást.
„Az ökoszisztéma egy olyan kihívásra reagál, amellyel mostanában sok vállalat szembesül. Nevezetesen, hogy nehezen jutnak hozzá felkészült, több területen is jártas műszaki szakemberekhez. A platform azzal orvosolja ezt a problémát, hogy együttműködést tesz lehetővé a szakma legjobb koponyái és a régió legígéretesebb technológiai startupjai között az innováció ösztönzésére. Arra számítunk, hogy a Fujitsu haladó szemléletére támaszkodva mi is hatékonyan együtt tudunk majd dolgozni más partnerekkel a gépi tanulás és az MI új alkalmazási területeinek beazonosításán” – nyilatkozta Kasia Borowska, a Brainpool AI ügyvezető igazgatója.
Hozzáférés az Ecosystem Hubhoz: https://www.fujitsu.com/ecosystem
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu gyorsítja az átállást a hibrid és többfelhős környezetekre
- A Fujitsu új PRIMERGY szervere világrekorder teljesítményt ért el
- A Fujitsu és a VMware felhőprojekttel támogatja a katalóniai egészségügyi dolgozókat
- Biztonságos munkaállomás-teljesítmény út közben is
- A Fujitsu új online eszköze segítségével a szervezetek felmérhetik adatérettségüket
- A Fujitsu mélyíti elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt
- Fujitsu kutatás: Milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon
- A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
- A Fujitsu elérhetővé teszi szellemi tulajdonát a COVID-19 elleni harc támogatásához
- A Fujitsu megoldása előre vetíti az okosvárosok jövőjét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.