Házhoz jön a nagycsomag
Jelentős fejlesztésekkel bővíti házhozszállítási tevékenységét a Raben Trans European Hungary Kft. Az internetes áruházaknak és elosztóközpontoknak kínált szolgáltatáscsomag elsősorban a raklapos szállítást igénylő küldemények terén kínál innovatív, az egyéni címzettek igényeit is előtérbe helyező megoldásokat.
Három szolgáltatás alkotja a Raben új, kimondottan webáruházból rendelt termékek gyűjtőszállítmányozására kidolgozott csomagját. A nagy méretű küldemények kézbesítésekor gyakran felmerül az igény az épületbe történő behordásra, vagy műszaki cikkek emeletre történő szállítására. Ehhez a Raben külön rakodót biztosít, így súlyosabb vagy terjedelmesebb áruk mozgatása is megoldható.
A vásárlók kényelmét szolgáló innováció a munkaidőn kívüli, 18 és 22 óra közötti szállítás lehetősége, ami jelenleg egyedülálló a hazai nagycsomagos gyűjtőszállítmányozói piacon.
A myDelivery nevű platformon a feladó és a címzett egyaránt e-mailben értesülhet a kiszállítás idejéről, és nyomon követhetik a küldemény útját. Továbbá ha a címzettnek nem felel meg a felkínált dátum, egy gombnyomással jelezheti, ha másik napra kéri a szállítást. A későbbi fejlesztések nyomán az időablakok további szűkítésére is lesz lehetőség.
Sztenderddé válik, ami kivételes volt
Vincze Adrián, a cég belföldi szállítmányozási üzletágvezetője elmondta: „A webáruházakból történő házhoz szállítás jelenleg a Raben teljes belföldi kiszállítási volumenének mintegy egyharmadát teszi ki. Az e-kereskedelem gyors fejlődésének köszönhetően e tevékenység bővülési üteme többszörösen felülmúlja az éves növekedésünk átlagos mértékét. A hazai barkács-, valamint műszakicikk-kereskedelmi piac jelentős szereplői számára évek óta végzünk házhoz szállítást egyedi megállapodások keretében. Mostantól ezt kényelmi szolgáltatásként valamennyi olyan ügyfelünknek kínáljuk, akik nagycsomagos kiszállításra tartanak igényt. Az értékesítési üzletágunk számos partnerrel folytat tárgyalásokat, ennek eredményeképpen már újonnan aláírt megállapodásunk is van.”
A házhozszállítási szolgáltatás bővítéséhez a járműflotta és a személyi állomány bővítésére is szükség volt. A megfelelő méretű szállítóeszközök mellett az emberi tényező, a vásárlói elégedettség is kiemelten fontos, ennek érdekében a Raben nagy hangsúlyt fektet saját munkatársainak és alvállalkozóinak képzésére.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségépítés járvány idején
- Megtörtént az eddigi legsikeresebb exit a Hiventuresnél
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Megérkezik a csomag a karácsonyfa alá?
- Új honlapot indított a Raben Group
- E-kereskedelmi logisztika szolgáltatással terjeszkedik Budapesten a Trans-Sped
- 250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon
- Bosch: Akár 25 százalékkal is növelhető a gyártás termelékenysége az Ipar 4.0 megoldásokkal
- Az Ericsson felmérése szerint így néz majd ki a jövő logisztikája
- Válságálló a legnagyobb magyar logisztikai szolgáltató
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.