A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta

forrás: Prím Online, 2021. május 8. 14:49

A Premier League, a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága az Oracle-t választotta hivatalos felhőszolgáltatójának. Az Oracle-lel együttműködve kívánja tovább növelni az egyes mérkőzések izgalmát az új meccsstatisztikák által, melyek mélyebb rálátást nyújtanak a pályán élőben zajló eseményekre. Az Oracle adatelemzési és gépi tanulási technológiái valós időben fogják megosztani ezeket az úttörő statisztikákat a milliárdos nagyságrendű globális közönséggel minden szezonban.

A „Match Insights – Powered by Oracle Cloud” a 2021/22-es szezontól kezdődően fogja megosztani a játékosok teljesítményére vonatkozó adatokat és meccsstatisztikákat a globális közvetítés során és a Premier League közösségi csatornáin. Az erre a célra fejlesztett gépi tanulási modellek azonnali eredményeket generálnak az élő adatfolyamok, a valós idejű nyomon követési adatok, valamint a liga egyes játékosairól és a korábbi mérkőzések ezreiből összegyűjtött tények alapján. Meccsinformációk széles skálája válik majd azonnal elérhetővé a rajongók számára, akár otthonról nézik a meccset, akár a mobileszközeiken követik az eseményeket. 

 

A Premier League vezérigazgatója, Richard Masters így nyilatkozott az együttműködésről: „Mindig keressük az új megoldásokat a Premier League megrendezésére és a verseny elemzésének fejlesztésére. Az Oracle egy világszerte ismert cég, amely nagy tapasztalattal rendelkezik az innováció ösztönzésében; alig várjuk a közös munkát, hogy együtt új szintre emelhessük a rajongói elkötelezettséget szerte a világon.”

 

 

A “Match Insights – Powered by Oracle Cloud” funkciói:

•  Átlagos felállás – Nyomon követi az összes játékos helyzetét akkor is, amikor náluk van és amikor nincs náluk a labda A modell rávilágít a csapatok támadás és védekezés közbeni szerveződésének különbségeire. A meccs alatt a szurkolók láthatják, hogyan reagálnak a csapatok ellenfelük taktikájára, ami segíti a nézőket a különböző játékstílusok mögött álló stratégiák megértésében. 

•  Élő győzelem-valószínűségszámítás – Kiszámítja annak esélyét, hogy egy csapat győzelmet vagy döntetlent ér el, a mérkőzés hátralévő részének 100 ezer különféle szimulációjával. A négyévnyi meccsadatokon alapuló modell figyelembe veszi, hogy egy csapat hazai pályán vagy idegenben játszik, az aktuális gólszámot, a megítélt büntetéseket, a pályán lévő játékosokat, a piros lapokat és a meccs hátralévő idejét.

•  Gólesély figyelő – Méri annak a valószínűségét, hogy a labdát birtokló csapat milyen valószínűséggel szerez gólt az elkövetkező 10 másodpercben. Az eredmények többezer múltbéli játék adatain és a labdabirtoklás utolsó öt lépésén alapulnak. A modell vizsgálja a passzok eredményességét, a labdabirtoklás cselezéseit, a szereléseket és hogy mindezek hol történnek a pályán. 

 

„Az Oracle gépi tanulási szakértelmének kombinálása a Premier League temérdek futballadatával a technológia és a sport kiemelkedő összefonódását jelenti” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle alelnöke és marketingvezetője. "A Premier League-ben nagyon kicsi a hibalehetőség, ezért az adatok kulcsfontosságúak az egyes mérkőzések jelentős pillanatainak és történéseinek feltárásához. Ezek a történetek azok, amelyek egyesítik a szurkolókat, és lángra lobbantják a játék iránti szenvedélyüket."

A „Match Insights” további funkciói a 2021/22-es Premier League bajnokság során kerülnek majd bemutatásra, ami a tervek szerint augusztus 14-én kezdődik.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mobil munkapaddá váltak a robotok egy olaszországi üzemben

A DeWalt Industrial Tools perugiai üzemében (Olaszország) a márka két legnagyobb családjának termékeit gyártják: elektromos favágó szerszámokat és bontókalapácsokat.  Ez utóbbi sorozat esetében a vállalat úgy döntött, hogy két MiR200 autonóm mobil robotot (AMR-t) telepít, hogy gyártósorukat valódi összeszerelő-részleggé alakítsák, amelyeket mobil munkaállomással is kiegészítettek.

2021. július 28. 12:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53