Felhőbe kilőve: indul az Allianz Digitális Mentor pályázata
Az Allianz Hungária újonnan meghirdetett Digitális Mentor kezdeményezése az idősebb korosztály digitális készségeinek fejlesztését és a társadalmi érzékenyítést célozza meg – a fiatalabbak bevonásával. A pályázaton videó- és fotókategóriákban várják az anyagokat 2021. október 20-ig. Az elkészült pályaműveket a kreativitás mellett az alapján bírálja el a zsűri, hogy a történet mennyire inspiráló, illetve mennyire segít azoknak, akik idegenkednek a digitális eszközök és megoldások használatától.
Sokszor hallottuk és tapasztaltuk mindannyian, hogy az elmúlt időszakban a pandémia felgyorsította a digitális fejlesztések tempóját, és szinte minden átköltözött az online térbe. Ezt a tendenciát támasztja alá az Impetus Research és a GfK együttműködésében készített Digital Connected Consumer 2020-as tanulmány is, amelyben a 15-59 éves magyar internetezők digitális mindennapjait, online tevékenységeit, az infokommunikációs eszközök használatát, digitális pénzügyeket, az internetes vásárlási szokásokat vizsgálták. A kutatás eredményei többek közt azt mutatják, hogy rendkívül dinamikusan bővült az internetes pénzügyek intézésének gyakorisága, valamint megnőtt a felhasználók száma is. A vizsgált 15-59 korosztályba tartozó célcsoport fele például legalább hetente lép be online bankfiókjába, és a bankkapcsolattal rendelkezők közel kétharmada bankjának applikációját is letöltötte okoseszközére. A tanulmány szerint jelentősen, mintegy 400 ezer fővel nőtt egy év alatt azoknak a száma, akik legalább havi rendszerességgel vásárolnak online.
Mindezek alapján legtöbbünk számára talán lassan természetessé válik, hogy laptopon, számítógépen, okostelefonon, tableten, felhőn keresztül gyorsan és egyszerűen intézzük ügyeinket. Nem kérdés az sem, hogy a fiatalabb korosztály könnyen alkalmazkodott az új helyzethez, és nem ijed meg a QR kódoktól vagy a mobilfizetés használatától, illetve valószínűleg lassan a sárga csekket sem ismeri fel. De vajon hogyan éli meg ezt a gyors átalakulást az a generáció, aki még az okostelefont és számítógépet sem használja rendszeresen, bizonytalan és így nem ismerheti meg a digitális technológiák és eszközök felhasználási lehetőségeit, előnyeit?
Az Allianz Hungária ezt a kérdéskört körbejárva döntött úgy, hogy pályázatot hirdet a fiatalabb generáció számára, és megkéri őket, mutassák be, hogyan és milyen sikerrel osztják meg tudásukat idősebb családtagjaikkal, ismerőseikkel, miként segítenek nekik eligazodni az eszközök és megoldások használatában. A Digitális Mentor pályázaton minden 14. életévét betöltött jelentkező részt vehet, miután regisztrált. A pályázók 2021. május 20. és 2021. október 20. között videót vagy fotókat küldhetnek be leírás kíséretében. A nyertes pályázatokat, videó- és a fotókategóriában a szakmai zsűri választja ki, a díjazottak egy okostelefont, illetve egy tabletet vehetnek át az eredményhirdetést követően.
„Az Allianz Hungária jövőbiztosítóként az üzleti tevékenységén túlnyúlóan is felelősséget érez a társadalom szélesebb köréért, törődik a holnappal, és ezen belül az idősebb generáció digitális készségeinek fejlesztésével. Az Allianz Digitális Mentor pályázattal célunk, hogy minél többen megmutathassák: együttműködéssel, segítséggel nincs lehetetlen, ha tanulásról van szó. Bízunk benne, hogy a pályázatra beérkező anyagok, amelyeket online felületeinken is megosztunk majd, másokat is inspirálni fognak arra, hogy megismertessék az idősebb generációhoz tartozó családtagjaikkal, ismerőseikkel a digitálist technológiák előnyeit és ösztönözzék őket az újfajta ügyintézési megoldások használatára” – mondta Zsámboki Olivia, az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs osztályának senior szakértője az új kezdeményezéssel kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkek
- Kik azok a digitális szurkolók?
- Kivel és hogyan kötünk biztosítást a jövőben?
- Építészeti innovációval a terrorizmus megelőzéséért
- Ötmillió euróra pályázhatnak a magyar gyártóipari vállalkozások
- Az Allianz a Sea Shepherd szervezettel védi a tengereket
- Az idősek digitális készségét szeretné fejleszteni az NMHH
- Világszinten eredményesek a magyar kutatónők, de nincsenek elegen
- Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Kárrendezés a technológia uralta jövőben
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új pályázati lehetőségek a televíziós műsorkészítők számára
A Médiatanács március 11-i döntésének eredményeként ismét elérhetővé válik a pályázati lehetőség a televíziós műsorkészítők számára. Az ülés során a testület egy médiaszolgáltatót bírságolt meg burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt, és további eljárásokat indított médiafelügyeleti hatáskörében. Az NMHH egy külföldi társhatóságtól is kedvező választ kapott egy műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatos jelzésére.
Digitális fejlődés az iCentre segítségével – Pályázat általános- és középiskoláknak
Indul az iSkola pályázat, amelynek keretében egy iskolai intézmény nettó 2 000 000 forint értékben kaphat oktatási célra felhasználható termékeket és szolgáltatásokat az iCentre kínálatából.
Rekordszámú nevezés és kreatív megoldások az „Az Év Honlapja 2024” versenyén
A 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot rekord számú nevezés, innováció, technológiai újítások és kreativitás jellemezték. Az esemény immár 23. alkalommal emelte ki a digitális marketing legjobbjait. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 329 pályázat érkezett, melyek közül a szakmai zsűri 90-et díjazott 30 kategóriában. Az „Az Év Honlapja Abszolút Díjat” idén a „Sound of Mátra” projekt nyerte el, míg az Internet Kultúra Fővárosa díjat ismét Debrecen Megyei Jogú város kapta.
Már lehet jelentkezni a Deloitte Private mentorprogramjára
Elindult a jelentkezés a 2025-ös Best Managed Companies (Kiválóan vezetett vállalatok) programra, amelyet már negyedik alkalommal hirdettek meg Magyarországon a Deloitte Private globális üzleti mentorprogramja keretében. A program célja, hogy elismerje és támogassa a hazai magántulajdonú, kiváló teljesítményt nyújtó vállalatokat.
Láss a Jövőbe: Innovációs pályázat a Z-generációnak
A világ már most is számos kihívással néz szembe, de a jövő még több sorsdöntő döntés elé állít minket. A Bosch Magyarország és a Richter Gedeon Nyrt. abban hisz, hogy a fiatalok friss perspektívája és innovatív energiája kulcsfontosságú lehet a technológia és innováció sikeres válaszainak megtalálásában a holnap kihívásaira.