Találjuk meg együtt Magyarország legnépszerűbb játékait!
Neked mi a kedvenc játékod? Sokszor halljuk ezt a kérdést, de van erre jó válasz valójában? Van kedvenc játékunk, ha gyerekekkel vagyunk, van kedvenc játékunk, ha egyedül ütnénk el az időt, van kedvenc játékunk, ha kevés időnk van, és van megfelelő választás a hosszú téli estékre. Nem beszélve arról, hogy életkor és érdeklődési kör szerint is változik a kedvenc. Woody jó fej, de egy ideje már a padláson van, míg a kedvenc társasjáték kiemelt helyet kapott a könyvespolcon.
Nagyban megkönnyíti a helyzetünket, hogy a JátékNet webáruház immáron 8. alkalommal szervezi meg az Ország Játéka szavazást, ahova 17 forgalmazó 7 kategóriában, több mint 60 játékot nevezett. Tehát van lehetőség arra, hogy a saját kedvenceinket támogassuk egy-egy szavazattal.
Bébijáték, Családi/parti társasjáték, Társasjáték kicsiknek, Készségfejlesztő, Interaktív játékok, Egyéb fiú, Egyéb lány kategóriákban lehet szavazni október 8-tól egészen november 7-én éjfélig.
A végső döntésben idén is részt vesz egy szakmai zsűri, melynek tagjai között gyermekpszichológus, pedagógus, védőnő, játékfejlesztő, lapkiadó, média képviselő és influenszer is megtalálható.
2020-ban összesen 55 000 szavazat érkezett online a játékokra, a cél nem lehet más, mint hogy idén még több ember elmondja a véleményét!
A részvétel mellett a jelentős nyereményeső miatt is érdemes szavazatot leadni, hiszen a voks leadása után minden szavazó megjelölhet egy óvodát vagy bölcsödét, amikből a kettő legtöbbet jelölt (egy ovi és egy bölcsi) 50 000 Ft értékű ajándék csomagot kap.
Természetesen a szavazók is jól járnak, hiszen a JátékNet csapata a szavazás időtartama alatt három részletben, október 20-án, október 27-én és november 3-án összesen mintegy 100 nyertest sorsol majd ki a szavazók közül, akik 2 000 Ft-os vásárlási utalvánnyal gazdagodhatnak.
Ha mindez nem lenne elég, akkor még esély nyílhat az 50 000 Ft-os fődíj megnyerésére is, amit a szavazás lezárása után az ÖSSZES résztvevő között sorsolnak ki.
Október 8-án kezdetét veszi a nemes verseny, ami egészen november 7-ig tart, tehát egy hónapunk van arra, hogy a www.orszagjateka.hu oldalon leadjuk a kedvenceinket támogató szavazatokat és ezzel magunk is nyerjünk. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2021.11.08-10 között kerül majd sor.
Kapcsolódó cikkek
- Oktatási program indul a magyar gyermekek online biztonságáért
- 48 óra a kódok világában
- Elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő
- Magyar informatikusok kiemelkedő sikere Grazban
- Online játékokon keresztül segíthetnek rászoruló közösségeknek a gamerek az LG jóvoltából
- Rekordmennyiségű szavazat érkezett az Ország Játéka versenyen
- Szerethető játékok versenyeznek az Ország Játéka címért
- Megvannak Magyarország legjobb játékai!
- Folyik a verseny Magyarország legjobb játéka címéért
- Tervezz Te is játékot a Daimlernek!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.