A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött
A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.
A versenyképesség megőrzése és a munkaerőpiaci vonzerő fejlesztése érdekében a vállalkozásoknak olyan szilárd programmal kell rendelkezniük digitális átalakulás terén, amely a legújabb technológiát és megoldásokat használja ki a folyamatosan fejlődő globális munkaerő igényeinek kielégítésére. A Verizon és a CareAR együttműködése elősegíti ezt a munkaerőpiaci átmenetet, mivel mind a hálózati technológiát, mind az AI/AR-t kihasználva lehetővé teszi a digitálisan őshonos alkalmazottak következő generációjának gyors oktatását és felfejlesztését, helytől függetlenül, csökkentve a feszültséget a munkaerő eddig soha nem látott fejlődésének időszakában. A CareAR segítségével a Verizon valós idejű támogatást és szakértő által vezérelt hibaelhárítási megoldásokat nyújt termék- és szolgáltatás¬portfóliójában, új szintet jelentő önkiszolgáló képességeket és személyre szabott „használati útmutatót” teremtve az ügyfelek és a helyszíni technikusok számára.
„Drámai változást tapasztaltunk a globális munkaerőpiacon. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleinket az eligazodásban, miközben meghatározzuk az innováció és a növekedés stratégiai útjait” – mondta Sampath Sowmyanarayan, a Verizon Business üzleti forgalomért felelős igazgatója. „Az 5G és az ’edge computing’ révén segíthetjük a CareAR-t, hogy fejlett AR- és AI-képességeket biztosítson a szabványos mobil-, intelligens üveg- és dróneszközökön, hogy növelje a hatékonyságot és az ügyfélélményt.”
„A CareAR arra összpontosít, hogy a szakértelmet azonnal és összefüggéseivel együtt hozzáférhetővé tegye. A felhasználóknak lehetőségük nyílik arra, hogy igény szerint vizuálisan hozzáférjenek a szakértőkhöz és az általuk preferált eszközre eljuttatott oktató tartalmakhoz” – mondta Sam Waicberg, a CareAR elnöke. „A Verizonnal közös vállalkozásunk lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket a képességeket még tovább fokozzuk, ami jobb eredményeket eredményez az ügyfelek számára, és segít megoldani olyan jelentős kihívásokat, mint például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a tehetséggondozás terén mutatkozó hiányosságok áthidalása.”
2020-ban a Verizon Business bejelentette egy alapvető, videóchat alkalmazáson keresztül működő, virtuális asszisztens bevezetését, amely sikeresen segítette a szervezetet a COVID-19 által inspirált biztonsági és távolságtartási követelmények teljesítésében az ügyféltámogatás terén. A CareAR-ral való partnerség lehetővé teszi a Verizon számára, hogy közelebb hozza a jövőt az ügyfelek, alkalmazottak és helyszíni technikusok számára nyújtott távoli támogatás területén, a fejlett AR és AI-alapú képességek integrálására összpontosítva, amelyek proaktív önmegoldó felhasználói élményt tesznek lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Messze nincsenek kihasználva az 5G lehetőségei
- Az ABB új távtámogató technológiákkal terjeszti ki a valóságot
- Mesterséges intelligenciát használó eszköz készül a melanóma korai felismerésére
- Újabb áttörés az 5G ipari felhasználásában
- Csak a filmekben ébrednek öntudatra a robotok
- Ericsson: az autó lesz a legfejlettebb okoseszköz a jövőben
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Krónikus sebek ellátása mesterséges intelligenciával
- Az 5G csökkentheti a vidék lemaradását
- Debrecenben bővíti 5G hálózatát a Vodafone
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.