TabLog érkeztetés és beléptetés a Hungária Office Parkban
A Hungária Office Parkban kiemelt szerepet kap a prémium vendégérkeztetés és a mobiltelefonos dolgozói beléptetés a Real Estate Awards díjazott TabLog rendszerének a segítségével.
A hagyományos recepcióknál csúcsidőszakba kialakuló torlódások teljes mértékben kiküszöbölhetők a magyar fejlesztésű, Real Estate Awards nyertes TabLog vendég- és dolgozói érkeztető rendszerrel. A TabLog csapata számos ingatlanfejlesztővel már több sikeres projektet valósított meg. A Futureal-csoporttal az Advance Towers I-II. és BudapestONE irodaházakban történő vendégérkeztetés rendszerének a kiépítését, illetve a Property Market-tel a Budapark Gate irodaházakban történő fejlesztést.
A legújabb irodapark, amelyben bevezetésre került a TabLog rendszere a Hungária Office Park. A fejlesztési program keretein belül a rendszer nem csak a dolgozói és vendég érkeztetést teszi még egyszerűbbé és gyorsabbá, hanem mobil telefonos ajtónyitást is kínál. A felhő alapú rendszer kiemelt hangsúlyt fektet a bérlői igények kielégítésére. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a recepción történő be- és kilépések megtekinthetőek az üzemeltetés számára, illetve, hogy a munkavállalók esetében a munkaidő a belépéstől kezdve számolja a munkaidejüket.
A munkaidőnyilvántartást a megoldás ezzel egy új szintre emeli. A mobiltelefonra letölthető applikáció segítségével a munkavállaló belépési adatai összekapcsolhatóak a munkaidő nyilvántartást vezető bérszámfejtő programokkal, így egy pontos, teljes képet kap a bérszámfejtő és a munkavállaló is.
Az applikáció letöltése több egyéb előnyt is magában rejt, amelyek segítségével egyszerűbbé válhat a munkavégzés. Bevezetésre kerül a dolgozói beléptetés is, melynek segítségével az irodaházi dolgozók mobiltelefonjuk használatával nyithatják ki irodájuk ajtaját. Az innováció segítségével megszűnnek a beléptető kártya és a kulcsok okoszta kellemetlenséget, hiszen a mobiltelefon manapság állandóan nálunk van.
A prémium vendégérkeztetésnél a vendégek egy QR kódot kapnak, mellyel a recepciónál érintés nélkül juthatnak keresztül a lengőkapukon vagy forgóvillákon. A meghívó fél a látogatója érkezéséről valós idejű értesítést kap. Így vendége gyorsan, akadálymentesen, egy prémium élménnyel gazdagodva érkezhet meg a céghez.
Mindezeken felül a TabLog alkalmas arra is, hogy az éppen home office-ban dolgozók munkaidejét is nyilvántartsa, illetve elősegíti a kollégák együttműködését egy valós idejű státuszkövetéssel, amely megmutatja mikor, ki, honnan dolgozik, illetve elérhető-e.
A rendszer az irodapark személyi- és parkoló bejáratainál kerül kiépítésre, valamint ezen felül az irodaépületek ajtói is mobiltelefonnal nyithatók a kiosztott jogosultságok alapján. A beléptető és vendégérkeztető rendszer minden bérlő számára könnyedén elérhető. Elegendő egy applikáció letöltése, mellyel az irodaházi dolgozók egy egyszerű, gyors regisztráció után máris használhatják a TabLog beléptető rendszerét. A fejlesztés lehetővé teszi, hogy az irodapark a digitalizáció adta lehetőségekkel tűnjön ki versenytársai közül.
A Hungária Office Park sok szempontból különleges. Egyik legnagyobb előnyét a lokációja jelenti: kiemelt közlekedési csomópontban, mégis nyugodt, zöld környezetben található, a város és a budapesti agglomeráció szinte minden pontjáról könnyedén megközelíthető az 1-es villamossal, elővárosi vasúttal, illetve számos belvárost is érintő buszjárattal és trolival. Ezen felül bicikli út is vezet az irodaparkhoz, valamint a Zugló vasútállomás karnyújtásnyira található az épülettől.
A Hungária Office Park területre a WING egy több ütemben megvalósítandó, fejlesztési, valamint újrahasznosítási programot készített elő. Elsőként az ingatlankomplexum legmagasabb irodaépülete, a Gizella Loft-ként ismert épület alakult át irodaházzá.
A Hungária Office Parkban mindkét TabLog szolgáltatás bevezetésre kerül, amely elősegíti, hogy mind a dolgozók, mind vendégeik kényelmesebben, gyorsabban juthassanak be az irodájukba. A szolgáltatás elérhető individuális vállalatok számára is.
Kapcsolódó cikkek
- Az ÉletMentő app újítása forradalmasíthatja a mentésirányítók munkáját
- Hibrid munkarendre állt át az SAP
- Holnaptól a CIB Bank ügyfelei is használhatják a Google Pay alkalmazást
- Vásárlási alkalmazást fejlesztett az IKEA a digitális kényelem érdekében
- Rangos elismerést kapott a bántalmazottakat segítő Bright Sky applikáció
- Nem független forrásból tájékozódunk a mobilcsomagokról
- 250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup
- Intelligens, kulcsnélküli belépés társasházakba
- Mostantól minden férfi és nő 2 perc alatt kielemezhető egy vadiúj applikáció segítségével
- Vadiúj, ingyenes applikáció alakíthatja át az ingatlanpiacot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.