A Zen.com újraírná az e-kereskedelem szabályait
A Zen.com-nak köszönhetően az európai kis- és középvállalkozások mostantól olyan feltételekkel fogadhatnak fizetéseket, amelyek eddig csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők.
Az online kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozások számára áttörést hozhatnak a Zen.com új előfizetési felételei, amelyek a piacon a legalacsonyabb fix jutalékokat kínálják a Visa, a Mastercard, az Apple Pay, a Google Pay és a Blik fizetési megoldások használatával történő fizetések esetében*. Az új előfizetési modell részeként a ZEN alkalmazásból fizetett tranzakciók fogadása (például a QR-kóddal vagy telefonszámon keresztül történő expressz fizetések) is jutalékmentes a kereskedők számára.
Az európai fintech, amely kiegyensúlyozottabbá tenné a piacot
Az e-kereskedelmi vállalkozások nap mint nap azon dolgoznak, hogy megkönnyítsék ügyfeleik számára a vásárlást és elérhetővé tegyék kedvenc fizetési megoldásaikat, ugyanakkor minden egyes tranzakció után járulékot fizetnek a szolgáltatónak a tranzakció lebonyolításáért. Eddig a kisvállalkozások érdekérvényesítő képessége nem volt elég erős, hogy jobb feltételeket tudjanak kiharcolni, miközben egyre jobban felértékelődik azon eszközök szerepe, amelyek segítenek a likviditásukat fenntarthatóvá és gazdálkodásukat kiszámíthatóvá tenni.
„A közepes vagy nagyobb webáruházak tulajdonosai számára éves szinten jelentős összegű kiadást jelentenek a jutalékok. Természetesen egyetlen kereskedő sem engedheti meg magának, hogy az ügyfelek kényelmi szempontjait figyelmen kívül hagyja és megszűntesse a digitális fizetési lehetőségeket, ezért úgy döntöttük, hogy mi leszünk azok, akik a kereskedők igényeinek megfelelően minimálisra csökkentjük költségeiket” – mondta Michał Bogusławski, a Zen.com kereskedelmi igazgatója.
A Zen.com európa 31 piacán működő digitális fizetési szolgáltató előfizetési feltételei számos kis- és közepes vállalkozás számára teszi egyenlőbbé a versenyfeltételeket, ezzel lehetőséget kínálva a gyorsabb növekedésre.
„Célunk az e-kereskedelem szereplőinek támogatása. Szeretnénk levenni a gondjaikat a vállukról, hogy a rendkívüli versenyhelyzetben a legfontosabbra, azaz egyéni üzletmenetükre összpontosíthassanak. Ezért újabb és újabb fizetési módokat vezetünk be, kedvező valutaátváltási feltételek biztosítunk, valamint olyan egyedi szolgáltatásokat kínálunk a piacon, mint a visszaterhelések költségeinek fedezése. A mostani lépésünk fő célja, hogy egyenlőbb esélyeket teremtsünk a kis- és közepes vállalatok számára a fizetésekkel járó költségek kiegyensúlyozottabbá tételével” – teszi hozzá Michał Bogusławski.
A Zen.com új előfizetési feltételi nem átmeneti akciók, hanem a fintech-kel kötött szerződés teljes időtartamára érvényesek, valamint a Zen.com ígérete szerint azok változatlanok is maradnak.
_________________
* Visa Mastercard (0,45% + 0,04 EUR), Apple Pay, Google Pay (szintén 0,45% + 0,04 EUR) és Blik (0,18%+0,04 EUR)
Kapcsolódó cikkek
- Hazai kisvállalkozóknak biztosít európai piacot a MediaMarkt
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- Egyre gyorsabban terjed az elektronikus tárcák használata
- Továbbra is lendületben az online piac
- Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?
- Munkaerőhiány fogja vissza az e-kereskedelmet