Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
20. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legnagyobb hazai digitális versenye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 331 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 díjat osztott ki. ‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely - Magyarország első interaktív városa applikáció lett. ’Az Év Honlapja’ Országos Díjátadó Roadshow keretében a verseny alapítója és a szervezők ellátogattak a nyertesekhez, hogy személyesen adják át a díjakat.
„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy egy vállalat honlapja a három legfontosabb marketing eszköz egyike. A jubileumi évben a weboldalak mellett a digitális, fintech és technológiai fejlesztések kerültek a középpontba. Az idei pályázatot a Magyar Marketing Szövetség a Pénzügyminisztérium és az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával írta ki. Az Év Technológiai Megoldása kategória díjait Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár úr adta át. A kategória nyertese a MABISZ E-kárbejelentő applikációja lett, a Billingo applikáció és digitális ökoszisztéma pedig Minőségi Díjat nyert el.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely lett
A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (38), az Oktatás (30), az E-kereskedelem (29), valamint a B2B (25) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például a Turizmus, az Ipari weboldalak, a Márkasite és a Kormányzat kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyerte el többek között a Magyar Bor, a DIEGO webshop, az AYCM - A korlátlan mozgás szabadsága, Pécs város honlapja, a BalatonBIKE 365, a Mályvabetegút - Digitális Betegút Kísérő, a Mateking és a Zöldpont. Továbbá díjat kapott a MySpar és a Burger King applikációja, az Ütközéspont - MÁV Zrt., az eHÁZ blokklánc, az eMAG és a Biofilter oldala. Emellett szakmai elismerésben részesült a Pénzcentrum - közérthető pénzügyi, gazdasági híroldal, a Bank360.hu, a Cristo - Az autós appod, a Whisky Show, a TippmixPRO, a Legisly, a ZsetOn (Be)osztó zsebpénzkalkulátor, valamint a BioTechUSA Lifestyle Program.
‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely - Magyarország első interaktív városa applikáció lett. A Közönségdíjat 37 534 szavazattal az Lidl Plus - a Lidl vásárlói hűségprogramja applikáció nyerte el. Az Internetes Kultúra Fővárosa Vándordíjat pedig idén újra Pécs városa tudhatja magáénak! A díjazottak teljes listája ezen a linken érhető el.
A nyerteseknek továbbá a díj átvételekor lehetőségük volt videóüzenetben megfogalmazni jövőbeni terveiket, kifejezni hálájukat ügyfeleik felé. Ezek a videók megtekinthetőek a pályázat hivatalos Facebook oldalán.
A szakmai zsűri, a Magyar Marketing Szövetség és a pályázat támogatói egyaránt gratulálnak a nyerteseknek.
2022-ben is várjuk a jelentkezőket, akik alkottak valami kiemelkedőt a digitális térben!
Képek: facebook.com/evhonlapja
Kapcsolódó cikkek
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van. Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény
Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított közös programjának, amely a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására indult. Az elmúlt három évben mobiltelefonra, tabletre, laptopra, perifériás eszközökre és szoftverekre lehetett pályázni. Iskolakezdéskor ezek az eszközök különösen nagy segítséget jelentenek a tanulási nehézséggel küzdő vagy súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek és az őket nevelő családok számára, a legtöbb nyertesnek ugyanis korábban még soha nem volt hasonló eszköze.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.