Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
A Liferay, Inc. bejelentette, hogy egy új felhőalapú DXP-as-a-Service szolgáltatással teszi még egyszerűbbé a vállalatok számára a digitális élmények kialakítását és fejlesztését. A Liferay Experience Cloud (LEC) abban segíti a vállalatokat, hogy újszerű digitális élményeket hozhassanak létre, amelyek segítségével optimalizálhatják ügyfeleik, alkalmazottaik, beszállítóik és eladóik tartalomkezelési, fiókkezelési, elemzési, kereskedelmi, személyre szabási és kevés kód-felhasználást igénylő funkcióit.
"A vállalati szoftverek átalakulását a vállalatokra nehezedő nyomás alakítja, amely nyomás kikényszeríti, hogy a cégek szervezetük minden területén alkalmazzák a digitalizáció előnyeit" – mondta Bryan Cheung, a Liferay vezérigazgatója. "A Software as a Service (SaaS) szolgáltatási modell új lehetőségeket nyitott meg azzal kapcsolatban, hogy a vállalatok gyorsan vezethessék be a digitális megoldásokat, de a SaaS alapvetően korlátolt, miután minden ügyfél ugyanazt a megoldást kapja. A Liferay Experience Clouddal azonban hihetetlenül rugalmas platformot biztosítunk az egyedi megoldásokhoz, a szolgáltatásként kínált szoftverek gyorsaságával és kényelmével."
A Liferay Experience Cloud segítségével a szervezetek egyéni megoldások széles skáláját hozhatják létre, beleértve az ügyfélélményeket, a munkavállalói portálokat, valamint a beszállítók, forgalmazók és kiskereskedők számára készült megoldásokat. A back-end integráció a csatlakozók és a felhő-natív API-k segítségével egyszerűsödik, az egyéni kódstruktúra pedig anélkül telepíthető és kezelhető, hogy a frissítések egyszerűsége vagy az új funkciókhoz való hozzáférés veszélybe kerülne. A fogyasztásalapú árképzési modell lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kicsiben kezdjenek, és csak annyit használjanak fel, amennyire szükségük van, mégis gyorsan és könnyen bővíthessék több funkcióval a platformjukat. Az elkészült felületet a Liferay hosztolja a felhőbe és teljeskörűen kezeli azt, így a vállalatoknak nem kell extra költségekkel számolni az üzemeltetés során.
A Liferay Experience Cloud kiemelt elemei a következők:
- Egyetlenegy platformon a DXP teljes körű funkciói – beleértve a webes tartalmakat, digitális eszközöket, kevés kódot igénylő alkalmazásokat, egyéni objektumokat, kereskedelmi folyamatokat, visszatérés-kezelést, önkiszolgáló tudásbázist, elemzést, személyre szabást és a keresést.
- Mindig naprakész – a felület automatikusan frissül a Liferay Digital Experience Platform legújabb verziójára, ezzel biztosítva, hogy az új képességek rendszeresen elérhetőek legyenek az üzleti és műszaki csapatok számára.
- Rugalmas és bővíthető – az innováció támogatja az egyéni webhelyek és tartalmak kevés kódot igénylő alkalmazások létrehozását, a felhasználók és fiókok egyszerű kódolással történő testreszabását, az egyéni üzleti objektumok egyszerű kódolással való létrehozását, a back-end integrációt a felhő-natív API csatlakozókon keresztül, valamint a távoli egyéni kód telepítését bármilyen programozási nyelvvel, beleértve a Pythont, GO-t, Javát és Javascriptet.
- Támogatás a tervezők számára – Stíluskönyvek (Style book) meghatározása a márka- és felhasználói felület szabványok érvényesítéséhez; teljesen egyéni oldalak készítése HTML/CSS/Javascript használatával.
- Támogatás front-end fejlesztőknek – a front-end fejlesztők használhatják a népszerű keretrendszereket (React), backend-for-frontend (GraphQL) vagy REST API-kat.
- Vállalati szintű biztonság – magas szintű DDoS (Distributed Denial of Service) védelem és WAF (Web Application Firewall) tűzfal megoldások állnak rendelkezésre.
- Felhasználói adatvédelmi előírások és irányítás – natív platformképességek a GDPR-megfelelőség és hasonló adatvédelmi előírások vállalati megvalósításának támogatására.
- Rugalmasság – a kiesések proaktív felügyelete és az automatizált katasztrófa-helyreállítási folyamatok biztosítják az alkalmazások magas szintű rendelkezésre állását az ügyfelek számára.
- Automatikus skálázás – automatikusan skálázódik a használat, reagálva a kiugrásokra.
A Liferay Experience Cloud teljeskörűen menedzselt verziója mellett a Liferay önmenedzselt vagy saját üzemeltetésű verziókat is kínál, így rugalmasan választhatják ki a vállalkozások az egyedi igényeiknek megfelelő infrastrukturális opciót. A Liferay Experience Cloud azonnal elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött az iPaaS forradalom ideje
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
- Felgyorsíthatók és leegyszerűsíthetők a nyílt hálózati üzembe helyezések
- Operátoroknak szánt szolgáltatást mutatott be a Microsoft
- Új szolgáltatást vezet be az Eplan
- Az IoT után a Vodafone elhozza az EoT-t
- Digitalizáció a turizmusban
- A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
- A világbajnok F1-es csapat bemutatja új autóját és új nevét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.