A jövő digitális munkakörnyezetét fejleszti a Unisys
A Unisys egy világszerte ismert, információtechnológiát szolgáltató nagyvállalat, amely több mint tizenöt éve a magyar informatikai piac egyik legismertebb szereplője. A cég most bejelentette, hogy 2022 első negyedévében több olyan projektre kapott megbízást új ügyfelektől, amelyek a digitális munkahelyek kiépítését helyezik középpontba.
Egy globális technológiai vállalat digitális munkahelyi megoldások teljes skálájának biztosítására szerződött a Unisysszel. Az együttműködés keretében a szolgáltató biztosítani fogja a modern eszközkezelést, a munkatársak közötti zökkenőmentes együttműködést, az intelligens munkahelyi szolgáltatásokat. A partnerség „munkahely mint szolgáltatás” (WaaS) konstrukcióban valósul meg: ennek lényege, hogy az ügyfél felhőkörnyezetetben hozza létre alkalmazottai számára a digitális munkakörnyezetet, magába foglalva az összes szükséges szoftver telepítését, beállítását, üzemeltetését és támogatását.
A Unisys szerződést kötött egy nagy latin-amerikai pénzintézettel is, amely már korábban is a cég ügyfele volt, a biztonságos digitális munkahelyi megoldások, valamint a felhő- és infrastrukturális megoldások széles skálájának biztosítására. Emellett az Unisys fogja végezni egy globális marketing- és kommunikációs vállalat legnagyobb európai adatközpontjának nyilvános felhőbe történő migrálását is, növelve az ügyfél működési hatékonyságát, biztonságát és agilitását.
„A digitális munkahelyi megoldások terén olyan új és jelenlegi ügyfelekkel kötünk szerződéseket, akik a technológia segítségével szeretnék átalakítani alkalmazottaik munkahelyi alkotott elképzeléseit – húzta alá Maureen Sweeny, az Unisys kereskedelmi igazgatója és vezető alelnöke. – A felhő- és infrastruktúraszolgáltatások esetében pedig az ügyfelek nemcsak azért választják az Unisyst, hogy segítsük őket a többfelhős környezetre való átállásban, hanem azért is, hogy teljes körűen kihasználhassák a felhőökoszisztéma által nyújtott előnyöket.”
A jövő munkahelyének fejlesztése Budapesten
A Unisys Hungary szolgáltató központja folyamatos fejlődése révén egyre sokrétűbb szolgáltatásoakt kínál, beleértve a digitális munkahely megoldásokat is. A magyarországi központ továbbra is dinamikusan fejlődik, folyamatos az érdeklődés új, potenciális nagyvállalati ügyfelek részéről új szolgáltatások kapcsán. A Unisys a pályakezdő pozícióktól a vezetői szintekig kínál kihívásokkal teli, felelősségteljes pozíciókat, többek között ügyfélkapcsolati és informatikai területekre is.
Kapcsolódó cikkek
- Elismert szakemberekkel újította meg menedzsmentjét a Unisys
- Már közel 150 milliárd forint a legsikeresebb cloud alapon működő hazai cégek értéke
- Egy év alatt megduplázta értékét Amerika legértékesebb 100 felhőszolgáltatója
- Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
- A Check Point közzétette felhő-biztonsági jelentését
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
- A vásárlások tizede már online történik
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.