A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
A Fujitsu SELECT értékesítési partnereire is kiterjeszti népszerű uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (infrastructure-as-a-service – IaaS) kínálatát. Így a SELECT partnerek ügyfelei rugalmas, felhőszerű modell alapján, fogyasztásalapú havi számlázással vehetik igénybe az infrastruktúrát. A partnerek így nagyobb értéket nyújthatnak ügyfeleiknek, a költségek és a kockázat kiegyensúlyozása mellett növelhetik árbevételüket, és kínálatukat pontosan az ügyféligényekhez igazíthatják.
Az IDC kutatása szerint* a szervezetek 85%-a már jelenleg is hibridfelhős környezetben működik, bár adatai többségét még mindig helyben tárolja. A piac egyik fontos trendje a Fujitsu uSCALE-hez hasonló fogyasztásalapú modellek bevezetése az infrastruktúramegoldásoknál. Ily módon a SELECT partnerek ügyfelei rugalmasan elérhetik saját IT-infrastruktúrájukat és a kapcsolódó szoftvereket, elegendő erőforráshoz jutnak a kezdeti igények kielégítéséhez, növekedés esetén pedig pufferkapacitáshoz férhetnek hozzá. Ráadásul a konstrukció a Fujitsu szakmai partnerei, a SUSE, a RedHat, a NetApp és a Nutanix értéknövelő kiegészítő IT-infrastruktúra megoldásai és szoftverei felé is utat nyit.
A uSCALE-en keresztül a SELECT partnerek használatalapú szolgáltatásokkal és IT-infrastruktúrával láthatják el ügyfeleiket – igény szerint, kockázatmentesen. Az üzleti ügyfelek javíthatják agilitásukat és anélkül juthatnak hozzá a fejlődésük gyorsítását elősegítő infrastruktúra kiépítéséhez szükséges pénzügyi likviditáshoz, hogy induláskor jelentős összegeket kellene fektetniük a számítástechnikai infrastruktúrába. A SELECT partnerek pontosan annyi erőforrást vehetnek igénybe a Fujitsutól, amennyire épp szükségük van, ami új üzleti lehetőségeket nyit meg előttük. Új, értéknövelő szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek a Fujitsu partnerökoszisztémájának gazdag kínálatából válogatva.
Fernanda Catarino, a Fujtisu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért feleős európai vezetője elmondta: „Azzal, hogy SELECT értékesítési partnereinkre is kiterjesztjük a Fujitsu uSCALE konstrukciót, lehetővé tesszük számukra, hogy magasabb szintű agilitást nyújtsanak végfelhasználó ügyfeleiknek az IT-működés finanszírozása terén. A partnerek egyszerűen, minimális kockázat és komplexitás mellett vezethetnek be új szolgáltatásokat és teremthetnek új értéket. Az ügyfelek számára előnyt jelent, hogy induló beruházás nélkül, azonnal hozzáférnek a legújabb infrastruktúratechnológiákhoz. Rugalmasan skálázhatják kapacitásukat mindkét irányba, és mindig csak a ténylegesen igénybe vett erőforrások után kell havonta fizetniük.”
A uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúrával a SELECT partnerek ügyfelei javíthatják költséggazdálkodásukat, enyhíthetik kockázataikat és gyorsíthatják működésüket a hagyományos infrastruktúrabeszerzéshez képest.
A Fujitsu értékesítési partnerei kétféleképpen vehetik fel kínálatukba a uSCALE-t:
1. A végfelhasználó ügyfelek felé szolgáltatóként fellépve, kézben tartják a szolgáltatásnyújtást és a számlázást.
2. Azok a partnerek, akik szívesen biztosítanák ügyfeleiknek a fogyasztásalapú modell előnyeit, de nem szeretnének szolgáltatói viszonyba lépni velük, közvetlenül összekapcsolhatják a Fujitsut és a végfelhasználó ügyfelet, és jutalékot kapnak az ajánlásért.
Astrid Dissmann, a Concat SELECT Expert partner értékesítési vezetője hozzátette: „A Fujitsu uSCALE csapatától kapott folyamatos támogatásnak és annak köszönhetően, hogy könnyen be tudtuk mutatni a Fujitsu uSCALE előnyeit, csapatunk már megbízást kapott Németország egyik jelentős állami szereplőjétől. A uSCALE-lel jobban és sokkal agilisabban tudunk igazodni az ügyfelek növekvő szükségleteihez. Ráadásul a uSCALE szerződéses és szolgáltatási feladatai a mi elképzeléseinknek is megfelelnek.”
_________________
* A Fujitsu és a Veritas megbízásából készült IDC InfoBrief: Az adatreziliencia és a megfelelés növelése a hibrid felhőben (Boosting Data Resilience and Compliance in Hybrid Cloud), dokumentumszám: #EUR147585021, 2021. június
Kapcsolódó cikkek
- Átalakult a népszerű LIFEBOOK E5 sorozatú noteszgépek legújabb generációja
- Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
- A Fujitsu fontos technológiai mérföldkövet ért el a világ legyorsabb 36 qubites kvantumszimulátorával
- A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
- Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
- A hibrid felhő a digitális átalakulás kulcsa
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- Új szolgáltatást vezet be az Eplan
- Az IoT után a Vodafone elhozza az EoT-t
- Új, szolgáltatásként igénybe vehető portfólió a Delltől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.