Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja

forrás: Prím Online, 2022. július 27. 15:43

A Kína és Európa közötti vasúti összeköttetés biztonságos folytatása érdekében a Dachser bővíti Rail Services portfólióját. A logisztikai szolgáltató azonnali hatállyal heti két alkalommal vonat összeköttetést szervezett a Hszian-Budapest útvonalon, azaz a Középső folyosón.

A Dachser az ukrajnai háború miatt két vonatútvonalon megszüntette a vasúti szolgáltatásait, mivel az Oroszországon vagy Fehéroroszországon keresztül történő összeköttetések lehetetlenné váltak. Annak érdekében, hogy továbbra is kapacitást biztosítson ügyfeleinek a Közép-Ázsián keresztül vezető vasúti útvonalon, a logisztikai szolgáltató mostantól az úgynevezett Középső Folyosón kínál vasúti összeköttetést: a vonatok Kínából indulva először Kazahsztánon és Azerbajdzsánon haladnak át, majd a Kaszpi- és Fekete-tengeren át hajóval Romániába, ahonnan pedig Budapestre érkeznek. Innen további terminálokra, például Bécsbe, Münchenbe vagy Ludwigshafenbe szállítják a konténereket vonattal. A kínai kiindulástól a célállomásig a vasúti szállítás 45-55 napot vesz igénybe.

 

 

Megbízható alternatíva

„Ezzel az új útvonallal helyettesíthetjük az Oroszországon és Fehéroroszországon keresztül vezető Új Selyemút mentén a vasúti összeköttetéseket és megbízható, környezetbarát, multimodális szolgáltatást kínálunk ügyfeleinknek. Az új vasúti útvonal kiváló lehetőség a magyar ügyfelek számára is a tengeri kikötőkben tapasztalható hosszadalmas rakodási folyamatok kiküszöbölésére" – mondta el Tamás György, Country Manager ASL Hungary. „Ebben a mostani kihívásokkal teli időszakban, amikor a vállalatok még mindig kapacitáshiánnyal küzdenek, a vasúti szállítás további alternatívát jelent a tengeri és légi szállítmányozással szemben.”

 

A kínai Hszianból hetente kétszer indulnak vonatok Európába. A konténereket éjjel-nappal GPS rendszerrel figyelik, biztosítva ezzel a megbízható megérkezést minden európai hátországi terminálra.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01