Szeptember 8. a Magyar E-kereskedelem Napja
A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata szeptember 8-án szervezi meg a Magyar E-kereskedelem Napja című óriásrendezvényét. A minőségi konferenciaelőadások és a kiállítói standok egy napra szóló ajánlatai mellett 12 workshop és közel 600 konzultációs időpont várja a webshop üzemeltetőket. A rendezvényen résztvevő e-kereskedők díjmentesen válnak a szervezet tagjaivá és benevezhetnek az Ecommerce Hungary Nagydíjra is.
A magyar e-kereskedők érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Egyesület Kisvállalati Tagozata ma jelentette be, hogy szeptember 8-án egy óriásrendezvényen várja a magyar webshop üzemeltetőket. A rendezvény fő célja a tudásmegosztás: konferencia előadásokkal, sok workshoppal és még több ingyenes konzultációs lehetőséggel készül a non-profit szervezet.
Hangsúlyos eleme a rendezvénynek, hogy a szakma legjobbjainak számító szakemberek mellett több e-kereskedő is tart prémium előadást vagy lép fel társelőadóként, többek között Zabari István (Lumenet), Csányi Zoltán (dressa.hu), Káplár Kornél (Káplár Fatelep), Demeter Zoltán (mozishop.hu).
Minden rendezvényen igény van az intenzívebb és hosszabb tudásmegosztó foglalkozásokra. Az Ecommerce Hungary 11 workshoppal készül, ahol a kisebb webshopoknak üzemeltetési tanácsadást nyújtó Szeles Balázs (Webshop Mentor) és Ujvári Adrienn (Shopmentor) és több más tanácsadó mellett a Gazdasági Versenyhivatal és az Igazságügyi Minisztérium szakemberei készítik fel a webshopokat a 2022-es őszi/téli szezon kihívásaira.
Újdonság lesz az, hogy az egyik teremben teljesen személyre szabott díjmentes tanácsadást is kaphatnak a webshop üzemeltetők. Csaknem hatszáz, egyenként negyedórás konzultációs időpontot tudnak foglalni a rendezvény résztvevői a nagy neveknek számító tanácsadókhoz és szakértőkhöz olyan témákban, mint a SEO, PPC marketing, adózás, könyvelés, közösségi marketing, fogyasztóvédelem, jog, általános stratégia, fulfillment és a piacépítés.
A szervező non-profit egyesület a rendezvénnyel együtt indítja útjára az Ecommerce Hungary Nagydíjat kisvállalati kategóriában, amire a jegyvásárló webshop üzemeltetők díjmentesen tudnak benevezni. Kilenc szegmensben várják a jelentkezőket a díj szervezői: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség.
A rendezvényre jegyet váltó webshopok egy évre automatikusan az Ecommerce Hungary tagjaivá válnak. „A célunk az volt, hogy egy igazi, minőségi rendezvény és az Ecommerce Hungary Nagydíj mellett adjunk egy lehetőséget a kisebb webshopoknak, hogy tagjainkká váljanak és beállhassanak az érdekvédelmi védőernyőnk alá, mindezt egy jelképes összegért.” – emelte ki dr. Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetője. Konkrét példát is hozott: nemrégiben egy webshop üzemeltető képviseletét vállalata fel a tagozat, akinek egy elállási joggal kapcsolatos kérdésben gyűlt meg a baja a fogyasztóvédelmi hatósággal. Ormós Zoltán hozzátette: „Szilárd meggyőződésünk az, hogy a fogyasztóvédelem mellett szükség van ’kereskedővédelemre’ is, hiszen a pálya sokszor túlbillen a kereskedők hátrányára és ehhez még hozzáadódik az is, hogy néhány fogyasztó kihasználja ezt a túlbiztosítást. A rendezvény mottója emiatt is lett az, hogy ’Mindent az e-kereskedőknek, mindent az e-kereskedőkért.”
Kapcsolódó cikkek
- Európa legjobbjai között a Growww Digital
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- 2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Európában is kiemelkedő a hazai e-kereskedelem bővülése 2021-ben
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
- Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.