Szeptember 8. a Magyar E-kereskedelem Napja

forrás: Prím Online, 2022. július 29. 11:24

A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata szeptember 8-án szervezi meg a Magyar E-kereskedelem Napja című óriásrendezvényét. A minőségi konferenciaelőadások és a kiállítói standok egy napra szóló ajánlatai mellett 12 workshop és közel 600 konzultációs időpont várja a webshop üzemeltetőket. A rendezvényen résztvevő e-kereskedők díjmentesen válnak a szervezet tagjaivá és benevezhetnek az Ecommerce Hungary Nagydíjra is.

A magyar e-kereskedők érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Egyesület Kisvállalati Tagozata ma jelentette be, hogy szeptember 8-án egy óriásrendezvényen várja a magyar webshop üzemeltetőket. A rendezvény fő célja a tudásmegosztás: konferencia előadásokkal, sok workshoppal és még több ingyenes konzultációs lehetőséggel készül a non-profit szervezet. 

 

Hangsúlyos eleme a rendezvénynek, hogy a szakma legjobbjainak számító szakemberek mellett több e-kereskedő is tart prémium előadást vagy lép fel társelőadóként, többek között Zabari István (Lumenet), Csányi Zoltán (dressa.hu), Káplár Kornél (Káplár Fatelep), Demeter Zoltán (mozishop.hu). 

 

 

Minden rendezvényen igény van az intenzívebb és hosszabb tudásmegosztó foglalkozásokra. Az Ecommerce Hungary 11 workshoppal készül, ahol a kisebb webshopoknak üzemeltetési tanácsadást nyújtó Szeles Balázs (Webshop Mentor) és Ujvári Adrienn (Shopmentor) és több más tanácsadó mellett a Gazdasági Versenyhivatal és az Igazságügyi Minisztérium szakemberei készítik fel a webshopokat a 2022-es őszi/téli szezon kihívásaira. 

 

Újdonság lesz az, hogy az egyik teremben teljesen személyre szabott díjmentes tanácsadást is kaphatnak a webshop üzemeltetők. Csaknem hatszáz, egyenként negyedórás konzultációs időpontot tudnak foglalni a rendezvény résztvevői a nagy neveknek számító tanácsadókhoz és szakértőkhöz olyan témákban, mint a SEO, PPC marketing, adózás, könyvelés, közösségi marketing, fogyasztóvédelem, jog, általános stratégia, fulfillment és a piacépítés. 

 

A szervező non-profit egyesület a rendezvénnyel együtt indítja útjára az Ecommerce Hungary Nagydíjat kisvállalati kategóriában, amire a jegyvásárló webshop üzemeltetők díjmentesen tudnak benevezni. Kilenc szegmensben várják a jelentkezőket a díj szervezői: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség. 

 

A rendezvényre jegyet váltó webshopok egy évre automatikusan az Ecommerce Hungary tagjaivá válnak. „A célunk az volt, hogy egy igazi, minőségi rendezvény és az Ecommerce Hungary Nagydíj mellett adjunk egy lehetőséget a kisebb webshopoknak, hogy tagjainkká váljanak és beállhassanak az érdekvédelmi védőernyőnk alá, mindezt egy jelképes összegért.” – emelte ki dr. Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetője. Konkrét példát is hozott: nemrégiben egy webshop üzemeltető képviseletét vállalata fel a tagozat, akinek egy elállási joggal kapcsolatos kérdésben gyűlt meg a baja a fogyasztóvédelmi hatósággal. Ormós Zoltán hozzátette: „Szilárd meggyőződésünk az, hogy a fogyasztóvédelem mellett szükség van ’kereskedővédelemre’ is, hiszen a pálya sokszor túlbillen a kereskedők hátrányára és ehhez még hozzáadódik az is, hogy néhány fogyasztó kihasználja ezt a túlbiztosítást. A rendezvény mottója emiatt is lett az, hogy ’Mindent az e-kereskedőknek, mindent az e-kereskedőkért.” 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01