2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
Early bird kedvezménnyel indul a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 15-én. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immáron nyolcadik alkalommal keresi az elmúlt év legjobb marketingmunkáit, hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2022” és „Az Év Megbízója 2022” díjakat. A szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2021. november 1. és 2022. december 31. között valósultak meg.
A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, amely szervezeteknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is, és segítse őket a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Célja továbbá, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez.
A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A Magyar Marketing Szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat a 2021. november 1. és 2022. december 31. között megvalósult kampányokról és aktivitásokról:
- tartalommarketing;
- márkaépítés;
- direkt marketing-megoldások;
- ügyfél-elégedettségi programok;
- design és kreatív;
- online felületen futó kampányok;
- közösségi média-megoldások;
- egyéb digitális megoldások;
- kis költségvetésű integrált kampányok;
- eseményalapú aktivációk;
- produkciós és nyomdai gyártások;
- társadalmi célú kampányok.
Az elismert marketingszakemberekből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2022”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója 2022” díjat nyeri el. A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít az ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.
Zsűritagok között a hirdetői oldal képviseletében olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Csanak Gabriella (Microsoft Magyarország), Gesztesi Gábor (DIEGO Kft.), Hovanyecz Norbert (SuperShop Kft.), Jákó Eszter (MVM Zrt.), Kovács András Péter (Magyar Telekom Nyrt.), Mérő Ádám (The Coca Cola Company), Szalkai Réka (Mastercard), Szilva Mónika (Tesco Magyarország), Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.) Az ügynökségi oldal képviseletében pedig Hinora Ferenc (MMSZ, Positive Adamsky), Bay Áron (Exact Match), Bonyhádi Gábor (eOptika Kft.), Bódi Krisztina (Marketing Art Kft.), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média), Lévai Richárd (Liftup), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Magyar Marketing Szövetség) hoz majd döntést.
A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek nemcsak gyémánt védjeggyel gazdagodnak, de a Diamond Listre is automatikusan felkerülnek. Az MMSZ ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 év sikeres pályázataival rendelkeznek. A ranglistán jelenleg 81 pályázó szerepel, amelynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 36 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig az Billingo az első, 22 gyémánt elismeréssel. A nevezők platformot és megjelenési lehetőséget kapnak pályamunkáik bemutatásásra a Magyar Marketing Szövetség felületein.
Nevezési határidő: 2023. január 9. (éjfél)
Díjátadó: 2023. január vége
Kapcsolódó cikkek
- Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?
- Elindult a marketing.hu
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
Ez most Magyarország 10 legjobb munkáltatója a dolgozói vélemények alapján
A Munkahelyeink.hu nemzetközi karrierplatform közzétette a legnépszerűbb munkaadók rangsorát. A Top Employers Hungary lista jelenleg az egyetlen független rangsor, amely kizárólag a munkavállalók értékeléseire épül. Az idei toplistát a Coloplast Hungary, a Yettel Magyarország és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary vezeti.
Robotokkal segíti a hatékonyabb oktatást a Yettel
Megkezdődött a felkészülési és jelentkezési időszak a 2024/2025-ös ProSuli robotikaversenyre. A mára országos jelentőségű, nemzetközi versenyrészvételt is kínáló eseménysorozatra új iskolák és robotikacsapatok jelentkezését is várják. Az újoncokat és kezdő csapatokat online oktatóanyaggal és konzultációs lehetőséggel segítik a szervezők, illetve nyílt pályázatot indítanak az iskoláknak ingyenesen megszerezhető LEGO robotkészletekre.