Új e-kereskedelmi partnerprogramot indított a Schneider Electric
Az elmúlt években dinamikusan bővült az online kereskedelem globálisan és itthon is, erre a trendre reagálva a Schneider Electric elindította Ecommerce Partner Programját, amely egyszerűsített, innovatív és az együttműködést előtérbe helyező megközelítést biztosít a társaság partnereinek a növekedésükhöz.
Az e-kereskedelem folyamatos fejlődése által kínált növekedési lehetőségek kihasználása érdekében a vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy versenytársaik előtt maradjanak. Ennek támogatására fejlesztette ki a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Ecommerce Partner Programját. A kezdeményezés keretében a partnerek az iparág legfrissebb híreibe és eseményeibe is bepillantást nyerhetnek annak érdekében, hogy naprakész információkkal rendelkezzenek egy folyamatosan változó piacon. Emellett a programban részt vevő cégek hozzáférhetnek az „eCommerce Transformation & Activation Manager” nevű eszközhöz, amely segíthet nekik a sikerhez szükséges stratégiák kidolgozásában.
A program emellett átfogó képzést is biztosít számos témában, hogy ezzel is támogassa a Schneider Electric partnereit a piaci versenyben. A programban részt vevő vállalkozások az elköteleződésük elismeréseként különböző partneri kompenzációs lehetőségekhez is hozzájuthatnak, mint például marketingalapok, visszatérítések, kiárusítási akciók.
„Partnerprogramunk küldetése egyértelműbbé vált. Első alkalommal kínálunk e-kereskedelmi partnereinknek egy olyan egyedi és innovatív programot, amely megkülönbözteti őket a versenytársaktól. A program átfogó eszköz- és forráscsomagot biztosít, hogy segítse őket az eredményes online értékesítésben. A marketing támogatástól a technikai segítségnyújtásig a program a szolgáltatások széles skáláját kínálja, hogy a partnerek a lehető legjobb tapasztalatokat szerezhessék. A program emellett exkluzív kedvezményeket és promóciókat is kínál, hogy partnereink maximalizálhassák profitjukat. Átfogó funkcióival és azzal a lehetőséggel, hogy rugalmasan alkalmazkodik az egyes partnerek igényeihez, az Ecommerce Partner Program valóban megelőzi versenytársait” – mondta el David Terry, a Schneider Electric európai IT Channels alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A pandémia után a BNPL szolgáltatások adhatnak új lökést a magyar e-kereskedelemnek
- Új szolgáltatás a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára
- Az irodai és az otthoni töltés megoldása nyithatja meg az utat az e-autózás terjedése előtt
- A szabályozás a modern elektromos hálózat fejlesztésének kulcsa
- Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
- Új tőkealap létrehozását jelentette be a Schneider Electric
- Klímabarát kismegszakítókat dob piacra a Schneider Electric
- GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
- Fontos mérföldkőhöz érkezett a Schneider Electric 40 millió eurós beruházása
- Akár ötödével is csökkenthető az épületek energiapazarlása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.