A Fujitsu bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit Európában

forrás: Prím Online, 2023. április 29. 15:37

A Fujitsu bejelentette, hogy az európai piacot támogató első két Near Response Centere (NRC) megnyitásával bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit. A spanyolországi és észtországi új központ az ügyfelek üzleti kihívásaira és a digitális átalakulás támogatására összpontosító, magasan képzett és gyorsan elérhető tanácsadókkal egészíti ki a vállalat meglévő outsourcing-erőforrásait.

Több évtizednyi gyors növekedést követően a globális IT-outsourcing piac forgalma 2027 végére várhatóan eléri az 587 milliárd dollárt. Emellett az utóbbi időkre jellemző társadalmi-gazdasági tényezők – például a Covid-járvány, az ellátási lánc szűk keresztmetszetei és az ukrajnai konfliktus – azt eredményezték, hogy a speciálisabb szolgáltatásokat jellemzően a fontos piacok közelében nyújtják. 

 

Erre az igényre reagálva a Fujitsu NRC-i most az Európában működő ügyfeleknek biztosítanak üzleti tanácsadást és konzultációs lehetőséget – azoknak a vállalatoknak, amelyek gyorsan szeretnének hozzáértő, rugalmas csapatot bevonni digitális átalakulási projektjeik támogatásába. A régió kultúráját jól ismerő, speciális szakértelemmel rendelkező Fujitsu NRC-k kielégítik a helyi piaci dinamikában jártas, képzett szakemberek iránti igényt. A központ munkatársai felkészültek a komplex projektek kezelésére, rugalmasságuk folytán gyorsan reagálnak és javítják ügyfeleink versenyképességét. 

 

„A Fujitsu új NRC-i fontos képességekkel egészítik ki outsourcing-kínálatunkat. Egyes ügyfeleink most főbb piacaikhoz, irodáikhoz és munkatársaikhoz közelebb szeretnének hozzájutni a speciális üzleti készségekhez. Az új NRC-k kényelmes elérhető, közeli helyszínről biztosítják számukra ezt a szolgáltatást, olyan szakemberekkel, akik egyszerre beszélik az üzlet és az informatika nyelvét” – hangsúlyozta Jean-Marc Chammas, a Fujitsu Europe alelnöke és szolgáltatásokért felelős vezetője.

 

A Fujitsu észtországi, tallini NRC-je például a digitális munkahellyel és a menedzselt infrastruktúrával kapcsolatos szolgáltatásokra szakosodik. A spanyolországi, sevillai központ fő szakterületei a hibrid IT-szolgáltatások, a többfelhős működés, az üzleti és alkalmazásszolgáltatások, azon belül a kiberbiztonság. Az NRC-k több mint százfős létszámmal kezdik meg működésüket. A Fujitsu az ügyfelek igényeihez igazodva, további NRC-k nyitására is készül Európában. 

 

„A Fujitsu spanyolországi NRC-jének csapata hatékonyan támogatott minket IT-infrastruktúra felügyeleti projektükben, és segítségünkre volt abban, hogy a járulékos feladatok számát csökkentve alaptevékenységünkre összpontosíthassunk” – fűzte hozzá Xavier Michallet, a helyi Fujitsu NRC egyik ügyfele, az innovatív félvezető anyagokat tervező és gyártó Soitec adatokért, infrastruktúráért, hálózatokért és biztonságért felelős vezetője.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59