A digitalizáció soha nem érhet véget
Miért fontos, hogy egy digitálisan érett vállalkozás is tovább fejlődjön? A Telekom és a Cápák közöttben feltűnt Redmenta csapatának együttműködése megmutatja a választ. A szolgáltató a kkv-k digitális fejlődését célzó Telekom Alakíts nagyot! kezdeményezésének keretében a céget tovább digitalizálta, hogy a további digitális megoldásoknak köszönhetően az AI-alapú online oktatási platformot működtető cég még jövőálóbbá váljon a piacon.
Az RTL-en futó Cápák között című üzleti showműsorban azokat a vállalkozásokat ismerte el a Telekom Digitálisan Tettrekész Díjjal, amelyek tevékenységük során nagyot alakítottak a digitalizáció segítségével. Az évad végén, ebben az évben is gazdára talált a Digitálisan Tettrekész Fődíj is, amellyel a Telekom az online oktatási platformot működtető Redmentát ismerte el. A Redmeneta platformjának segítségével a pedagógusok interaktiv feladatsorokat, dolgozatokat, projekt feladatokat tudnak összeállítani, a diákok pedig ezen a felületen oldhatják meg azokat. A cég már jelenleg is digitális alapon működő vállalkozás, de most a Telekom segítségével még tovább lépett ezen az úton.
„A digitalizáció a mi értelmezésünk szerint nemcsak egy projekt, hanem egy folyamat és a vállalkozási stratégia része: a digitális fejlődés, előrelépés soha nem ér véget. Ahogy egy vállalkozás fejlődik és ahogy újra és újra újabb kihívások előtt áll, mindig újabb digitális lépcsőfokok megtétele válhat szükségessé az előrelépéshez. A Redmenta példája jól mutatja, hogy a digitalizációnak sosincs vége, hiszen a digitáisan érett vállalkozások számára is van továbblépési lehetőség, bármilyen iparágban is tevékenykedjenek.” – mondta Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.
A Redmenta digitalizációs továbblépését bemutató videók:
A Telekom és a Redmenta az együttműködés keretében elsőként feltérképezték, hogy a digitalizáció mely lépcsőfokán áll jelenleg a vállalkozás, milyen kihívások állnak a vállalkozás előtt, amelyekre a digitális továbbfejlődés nyújthat megoldást. Négy fejlődési irányt azonosítottak:
Ugyan a Redmenta nagy gondot fordított az IT biztonságra, eddig nem rendelkezett egységes védelmi megoldással, hiszen minden kolléga, munkatárs a saját gépén dolgozott a céges adatokkal, különféle biztonsági védelemmel. Ugyanakkor, ahogy arra a Telekom szakértői is rámutattak, a cég egyik legnagyobb értéke az adatvagyona, melynek átfogó védelme alapvető üzleti érdek. Mindez most egységesítésre került. A CTRL menedzselt végpontvédelem révén egy olyan biztonsági szolgáltatás került bevezetésre, ami teljeskörű forgalmi, internetes, vírusvédelmet nyújt az eszközökön, ráadásul a Telekom által menedzselt szolgáltatásként, ami azt jelenti, hogy a Telekom gondoskodik a biztonságos munkáról, attól függetlenül, hogy a dolgozó a saját vagy a Redmenta-eszközén dolgozik.
A vállalkozás eddig egy központi számot használt elérhetőségként, a híváselosztás esetlegesen, eseti alapon történt, ráadásul több kolléga kezelt egy hívószámot. A hívásokat mostantól ügyfélbarát módon tudják fogadni a híváskezelő rendszer segítségével, a munkabeosztástól függően, automatizált megoldással. Ennek köszönhetően gyorsan, kényelmesen és hatékonyan kezelhetők az ügyfelek és partnerek kérései.
A fejlesztői laptop, valamint tablet pedig segítenek a platform tökéletesítésében, az oldal tesztelésében, amelyeket nemcsak az irodai környezetben használ majd a vállalkozás, hanem bemutatókon, konferenciákon, kiállításokon is.
Végül, de nem utolsó sorban, mivel minden digitalizáció alapja a megbízható és gyors internet, a jövőben új, gigaerős nettel dolgozhat a Redmenta csapata. Az Üzleti Okoswifi pedig biztosítja, hogy akár konyhában is hasítson a net, ne csak az irodában.
„A technológiai fejlődés számunkra is új lehetőségeket kínál. Számos digitális megoldást és eszközt használtunk eddig is, de fontos tudatosítani magunkban, hogy a digitális fejlődés soha nem áll meg.” – hangsúlyozta Visy Zoltán és Mérő Bálint a Redmenta tulajdonosai, alapítói.
A Redmenta digitalizációs továbblépését bemutató videók első és második része a linkeken elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Forradalmi változásokat hoz a digitalizáció az élelmiszeriparban és italgyártásban is
- Várható trendek és változások az egészségügyben
- A digitalizációról tanulnak a Győri Gyerekegyetem kis hallgatói a Széchenyi-egyetemen
- Így őrizd meg a legfontosabb emlékeidet!
- A digitalizáció elengedhetetlen a fejlődésben
- Több, mint egymillió forintot gyűjtött a Redmenta és a Brancs
- Zsinórban ötödik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben
- A digitalizáció a magyar gazdaság kitörési pontja
- Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
- 760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.