Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
Az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal tulajdonosa által hazai internetes kereskedők számára a tizenharmadik alkalommal szervezett Ország Boltja megmérettetésen az eMAG a webpláza kategória népszerűségi díját szerezte meg a vásárlói szavazatok alapján.
Az Ország Boltja 2023 versenyt 2011 óta rendezi meg az Árukereső.hu üzemeltetője: az online kereskedelmet népszerűsítő versenyben az Ország Boltja 2023 népszerűségi díját, miután a webpláza kategóriában a legtöbb internetező az eMAG-ra voksolt 2023. november 27. és 2024. január 16. között.
Az Ország Boltja versenyben az internetező közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével keresik a legkiemelkedőbb minőségű szolgáltatást nyújtó, illetve a legnépszerűbb magyarországi webáruházakat. Idei helyezése nyomán az eMAG egy éven át jogosult használni a népszerűségi díj elnyerését igazoló logót saját weboldalán. Az eMAG 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban és 2022-ben is szerzett díjat a megmérettetésen.
“Nagyon hasznos visszajelzés számunkra, hogy a hazai internetezők közül a legtöbb voksot kaphattuk az általános e-kereskedőkre fókuszáló webpláza kategóriában, hiszen a tavalyi év az eMAG-nál az online kínálatunk jelentős bővítéséről szólt. A Marketplace partnerkereskedőink közreműködése nélkül nem tudtuk volna átlépni a kilencmilliós kínálatot. Az elérhető termékkörök bővítés mellett 2024-ben is a hatékonyságunk további növelése, a minél jobb ügyfélélmény elérése lesz a célunk” – mondta el az Ország Boltja népszerűségi díj elnyerése kapcsán Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az eMAG Magyarország 2023-ban fontos mérföldkövet ért el: ebben az évben adta át 117 ezer négyezetméteres alapterületű új raktárbázisát, amely az első magyarországi, saját tulajdonú logisztikai bázisa az eMAG cégcsoportnak. A benne alkalmazott magas fokon automatizált megoldások jelentősen meggyorsítják a rendelések feldolgozását és kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkek
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
- Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban
- Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője
- GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
- Akciós napi fogyasztási cikkekre mentek rá az eMAG Black Friday első órájában a vásárlók
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- 2 milliárd forint felett az első év forgalma a Rejoy.hu-nál
- Az iPhone 15 megjelenése az új és a felújított mobilok piacát is felpörgette itthon
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Mostantól a Liberty irodaházban működik az eMAG hazai központja
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.