A Kyndryl és a Stellantis partnerségre lép
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra szolgáltatója bejelentette, hogy széles körű, többéves megállapodást kötött a Stellantisszal, abból a célból, hogy Európában, Észak-Amerikában és Dél-Amerikában menedzseljen alapvető üzleti informatikai tevékenységeket, mint például a hálózati, adatközponti támogatást és helyi IT szolgáltatások támogatását.
A Stellantis egy globális autógyártó, 130 országban van jelen, 2021-ben jött létre a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a PSA Csoport összeolvadásával. Olyan márkák tartoznak hozzá, mint például az Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram vagy a Vauxhall.
A Kyndryl hozzájárul a Stellantis IT infrastruktúrájának modernizálásához és hozzáférést biztosít képzett informatikai munkatársaihoz is. Az így felszabaduló erőforrásokat a Stellantis a digitalizálásra, kiberbiztonságra, új üzleti modellek és ügyfélközpontú megoldások fejlesztésére tudja fordítani.
"A Stellantis arra törekszik, hogy újraértelmezze a jelenleg ismert mobilitást, és új mércét állítson fel a gyorsan fejlődő mobilitási iparban. Ezért a világ vezető technológiai vállalataival együttműködve kínálunk innovatív és fenntartható termékeket és megoldásokat, amelyek megfelelnek mind a vásárlók, mind a bolygó változó igényeinek. Örömmel bővítjük partnerségünket a Kyndryllel, hogy kihasználjuk a digitális technológiák erejét, és értéket teremtsünk a társadalom széles rétegei számára" – mondta Gilles Feuntun, a Stellantis Globális Technológiai & Operációs alelnöke.
"Megtiszteltetés számunkra, hogy bővítjük együttműködésünket a Stellantisszal, egy vízióval rendelkező és innovatív vállalattal, amely meghatározó a mobilitás jövőjében. Együttműködésünk egy közös digitális átalakulásra és innovációra vonatkozó elképzelésen alapul, kihasználva a Kyndryl globális méretét, iparági ismereteit és technológiai szakértelmét, amivel segíti a Stellantis-t céljainak elérésében" – mondta Angelo Cirocco, a Kyndryl vezető partnere.
A két vállalat folyamatosan együtt fog működni az ügyfélélményt, a hatékonyságot és a fenntarthatóságot fejlesztő autóipari megoldások létrehozása céljából.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkenő profitvárakozások az e-autóiparban
- Ezek a számítógépek hozták el a digitális kultúrát az iskolákba
- Február 26-ig lehet jelentkezni a Neumann Társaság informatikai tehetségkutató versenyére
- Az ABB több mint 1300 robotot szállít a Volvo Carsnak
- Megvan hazánk legsokoldalúbb informatikusa
- Kyndryl: Itt az ideje az átfogó digitalizációnak az egészségügyben
- A 10 éves, magyarországi központú Logiscool új nemzetközi partnerséggel indítja a 2024-es évet
- Az idei év hozhatja meg az IT iparágnak a növekedést?
- Autóipari vállalkozásoknak nyújtanak segítséget a szellemitulajdon-védelemben
- Az európai piacra gyárt új generációs fékrendszert a Continental Budapesten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.