Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
Az OTP Mobil ma már több millió ember életét teszi egyszerűbbé gördülékeny fizetési megoldásaival. Ennek érdekében folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait a fogyasztói igényeknek megfelelően. A vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok rendszereit üzemeltető HelloPay felvásárlásával tovább bővült az innovatív fintech vállalat üzleti portfóliója, a HoReCa szektorban erős jelenléttel bíró cég ugyanis banki terminálok mellett QR alapú appos és HelloPay kártyás fizetést is lehetővé tesz eszközein, valamint a szektor igényeihez igazított, a magyar piacon egyedülálló borravaló-megoldást is kínál.
Az OTP Mobil meglévő szolgáltatásai, vagyis a Simple alkalmazás és a kereskedőknek, vállalkozásoknak szóló SimplePay fizetési megoldások már eddig is széles réteget támogattak különböző fintech és fizetési fejlesztésekkel, melyek közül bárki megtalálhatta a számára szimpatikus, profiljába illőt. Ehhez az újító szemlélethez illeszkedik a HelloPay felvásárlása is.
Kapcsolódó cikkek
- Óriáscég vette meg a magyar Nexogent
- Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
- Tudjuk, hogy kritikus a jelszavak cseréje, de mégsem tesszük meg
- Egységes márkanév, online szerződéskötés – újítások fizetési megoldást kereső kereskedőknek
- Bővültek a fizetős útszakaszok, az áremelkedés a közlekedési szokásokat is megváltoztathatja
- Felvásárolta a Siemens a Helioxot
- A HMS Networks felvásárolja a Red Lion Controls vállalatot
- A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását
- Újabb mérföldkő és egy újítás a Simple alkalmazásban
- SimpleTrends Konferencia: ahol a jövő üzleti trendjei és a ma e-kereskedői találkoznak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.