Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió – Genius jelvénnyel ellátott – termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.
• A Genius-felhasználók több mint hatmillió termék közül választhatnak ingyenes szállítással a mindennapi szükségletekhez – például tisztítószert, divatcikket, fogyasztási és szépségápolási cikkeket
• Hat hónapos ingyenes próbaidőszak kötelezettség nélkül, legfeljebb tíz megrendelésre
• Az eMAG Genius éves előfizetési díja 4990 forint, ami két mozijegy vagy öt csomagautomatás átvétel díjának felel meg
• Az eMAG Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy egy további felhasználóval bővítsék az előfizetésüket további költségek nélkül
• Exkluzív ajánlatok az előfizetők számára a heti Genius Deals keretében
Az eMAG Genius országszerte elérhető, és az ügyfelek tíz megrendelés erejéig, legfeljebb hat hónapon át ingyenesen kipróbálhatják azt. A próbaidőszak lejárta után maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, amelynek éves díja két mozijegy árának vagy öt csomagautomatás átvétel normál díjának felel meg. A Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy további felhasználóval, akár egy barátjukkal vagy rokonukkal bővítsék előfizetésüket további költség nélkül, akik ugyanúgy élvezhetik a szolgáltatás összes előnyét.
"Magyarországon az elmúlt másfél évben jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre: saját dunaharaszti logisztikai komplexumunk üzembe helyezését követően bevezettük az egynapos kézbesítést Budapesten és Pest megyében, és ma már több mint 850 csomagautomatába szállítunk országszerte szombati napokon is. Májusban vezettük be a Kisállatbolt szekciót, és a több mint 8 millió termék áruhitelre történő vásárlásának lehetőségét is, és mivel egyre több kategóriában vásárolnak a vásárlók, mostanra eljutottunk egy olyan szakaszba, amikor szeretnénk, hogy bárki részesüljön abból, amit az online kiskereskedelem nyújtani tud. Mivel az emberek a rendszeres bevásárlásaikat az internetre helyezték át, és havonta néhányszor mosószert, mosogatószert és sampont rendelnek, elindítottuk Genius nevű szolgáltatásunkat, amelynek előfizetői időt takaríthatnak meg azzal, hogy nem kell a forgalomban vagy a parkolóhely keresésével kell tölteniük az idejük, miközben pénzt is megtakaríthatnak az akciós kampányainkon" – mondta Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán.
Ingyenes átvétel és kiszállítás országszerte
A Genius szolgáltatásra előfizető ügyfelek a bruttó 3990 forintnál nagyobb értékű, a programban elérhetőként megjelölt termékekre vonatkozó rendeléseiket az országszerte elérhető 850 csomagautomata valamelyikében ingyenesen vehetik át ahelyett, hogy minden alkalommal 990 forintot fizetnének ezért. A 8990 forint feletti értékű rendelések esetén a házhozszállítás is ingyenesen elérhető az előfizetők számára.
Az eMAG Genius Dealsen keresztül a vállalat az eMAG Genius előfizetők számára hetente frissülő exkluzív akciós ajánlatokat is kínál. Bármely eMAG-előfizető hat hónapig tíz rendelés erejéig ingyenesen kipróbálhatja az eMAG Geniust, bankkártyaadatok megadása nélkül. A próbaidőszak lejárta után az ügyfelek maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, az eMAG nem terheli automatikusan ki az előfizetési díjat. Az ingyenes próbaidőszakhoz az emag.hu/genius webcímen lehet aktiválni. Az előfizetés azonnal aktívvá válik, és a kedvezmények azonnal elérhetővé válnak az ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.