Modernebb fizetési felületet kap a SimplePay
Nyár végétől megújult SimplePay online fizetési felülettel találkozhatnak a vásárlók egy-egy webshopos megrendelés vagy internetes számlafizetés során. Az OTP Mobil ugyanis 5 év és több mint 400 millió tranzakció után, most teljesen megújítja az általa fejlesztett és üzemeltetett platformot.
Átláthatóbb, modern dizájn
A felhasználók számára a legszembetűnőbb változás, hogy a lekerekített grafikus elemeknek és színhasználatnak hála sokkal letisztultabbá és modernebbé válik a felület. A kényelmes kezelhetőség érdekében pedig az egyes funkciók csempés elrendezést kapnak. Az online fizetési platform szeptembertől egy új opciót is kínál a vásárlóknak: a qvik gyorsfizetési lehetőséget. A szeptemberben startoló szolgáltatás a Magyar Nemzeti Bank és a Giro iránymutatása alapján készült, célja pedig, hogy a piacon egységes azonnali fizetési megoldásokat tegyen elérhetővé. A SimplePay-en keresztül a vásárlók hamarosan ezekkel a QR-kódon, deeplinken és NFC-n alapuló azonnali fizetési megoldásokkal találkozhatnak.
Összesen tehát – a kereskedői és az ügyféligényekre reflektálva – 12-féle fizetési mód áll a felhasználók rendelkezésére a fizetési folyamat véglegesítésére a SimplePay online fizetési rendszerében. Ezek között helyet kapnak például a kártyás, a mentett kártyás, a SZÉP-kártyás és a különböző wallet megoldások is. A fizetési opciókra vonatkozó funkciólista október végére lesz teljes, a népszerű, Simple-fiókos mentett kártyaadatokkal történő fizetési lehetőségek is ekkortól válnak teljeskörűvé.
A különböző módok között alapértelmezett a bankkártyás fizetés, ugyanakkor a digitális tárca „csempére” kattintva a Google Pay és az Apple Pay innovatív opciók is elérhetők.
„A dizájnváltással teljessé válik az év elejétől tartó megújulásunk, amely során a vállalkozói szegmensnek szóló, B2B termékeinket egy márkanév, a SimplePay alá rendeztük. Az online fizetési felület megújítása során arra törekedtünk, hogy az átláthatóbb, a kezelése egyszerűbb és magától értetődő legyen. Emellett kiemelt prioritást kapott az is, hogy a széles szolgáltatásportfóliónkban elérhető fizetési opciók modulárisan bővíthetők legyenek” – mondta el dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese, hozzátéve, hogy a megújulás a kereskedői oldalról nem igényel fejlesztést.
Az új fizetőfelület fokozatosan lesz elérhető augusztus végétől. A folyamat a jelenlegi mintegy 28 ezer webshopban és egyéb online felületen október végéig zárul le, így egy rövid átmeneti időszakban a megszokott és az új felületekkel is találkozhatnak a felhasználók.
Kapcsolódó cikkek
- A Simple mobiltárcája a legnépszerűbb
- Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
- Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
- Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
- Új területen erősít az OTP Mobil
- Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
- Tudjuk, hogy kritikus a jelszavak cseréje, de mégsem tesszük meg
- Egységes márkanév, online szerződéskötés – újítások fizetési megoldást kereső kereskedőknek
- Bővültek a fizetős útszakaszok, az áremelkedés a közlekedési szokásokat is megváltoztathatja
- Már a MagNet Banknál is fizethet Apple Pay-jel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.
Együttműködési megállapodást jelentett be a SentinelOne és a Lenovo
Többéves együttműködést jelentett be a SentinelOne és a Lenovo, amely keretében Lenovo felhasználók millióinak teszik elérhetővé világszerte a mesterséges intelligencia által vezérelt végpont alapú biztonságot. A Lenovo a SentinelOne iparágvezető Singularity Platformját és generatív AI funkcióit (Purple AI) építi be új PC-ibe, valamint olyan frissítéseket kínál a felhasználóknak, amivel bővíthetik a ThinkShield biztonsági portfólióját és autonóm módon védhetik meg az eszközöket a modern támadásoktól.
Magyar biotech startup került be az AWS globális AI programjába
Az Amazon Web Services (AWS) bejelentette, hogy a mesterséges intelligenciával rákellenes megoldásokat kutató biotech céget, a Turbine-t, egyetlen magyarként beválasztották az AWS Global Generative AI Accelerator 10 hetes programjába, amelybe globálisan mindössze 80 vállalkozás került be idén.