Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Gyors, biztonságos fizetési lehetőségek és sötét mód
A vásárlók gyorsabban és intuitívabban kezelhetik a Barion felületét, köszönhetően az új, letisztult elrendezésnek. Az adatbeviteli mezők megújítása tovább segíti az eligazodást, a lekerekített grafikus elemek pedig még letisztultabb dizájnt eredményeznek a fizetési felületen.
Az egyik legszembetűnőbb frissítés, hogy a Google Pay és az Apple Pay gombok előrébb kerültek a Barion Smart Gateway felületen, így ezek a népszerű fizetési opciók könnyebben és gyorsabban elérhetővé váltak. Ez az újítás, valamint a mostantól sötét módban is elérhető fizetési felület különösen a mobilos vásárlások során előnyös. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink és felhasználóink visszajelzéseire támaszkodva fejlesszük tovább szolgáltatásainkat” – mondta el Judik Balázs, a Barion Payment Zrt. Chief Marketing Officere.
A vállalat emellett továbbfejlesztette a fejlesztői integrációt, hogy a Barion rendszerének beépítése weboldalakba és alkalmazásokba még zökkenőmentesebb legyen, miközben az új biztonsági funkciók a fizetési folyamat megbízhatóságát növelik. A választható színeknek köszönhetően minden partnerük a saját brandjéhez és igényeihez igazíthatja a felület megjelenését.
Úton a nemzetközi vizekre
A múlt évben 6,8 millió eurós árbevételt elért Barion küldetése, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá a készpénzmentes jövő megteremtéséhez. A vállalat folyamatosan fejleszti és bővíti szolgáltatásait, nemrég új erős ügyfélhitelesítési technológiát vezetett be, amely mögött a Barion applikáción keresztül elérhető, passkey-alapú megoldás áll.
A magyar fintech vállalat jelenleg többek között Ausztriában, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Magyarországon szolgálja ki ügyfeleit, miközben folytatja nemzetközi terjeszkedését, különös tekintettel a közép- és kelet-európai piacokra.
Kapcsolódó cikkek
- Modernebb fizetési felületet kap a SimplePay
- Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
- Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
- Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Nemzetközi befektetőtől vont be tőkét a Barion
- Félünk elmenteni kártyaadatainkat
- A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon
- Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.