Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
A díj küldetése: A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek rendszerint nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 10 éve létrehozott Marketing Diamond Awards küldetése ugyanakkor éppen az, hogy elismerje és a szakmának bemutassa a kisebb költségvetésből megvalósuló színvonalas marketingaktivtásokat is – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke.
A szövetség alapvető feladatának tekinti, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Mindez a marketing üzlettámogató funkcióját is erősíti, amely nem csak a nagyvállalatok, de a kis- és középvállalkozások életében is kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ezért is kezeli az Magyar Marketing Szövetség kiemelt figyelemmel ezt a szakmai díjat is.
A pályázás módja & díjazás: A díj elismerő védjegyeire Magyarországon tevékenykedő ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző for- és nonprofit szervezetek egyaránt pályázhatnak, 2023. november 1. és 2024. december 31. között megvalósult marketingaktivitásaikkal. A szervezők összesen 17 alkategóriában várják a pályázatokat, amelyek három fő pályázati kategóriába vannak rendezve (stratégiai marketing, kampányok, illetve marketingmegoldások). Érdemes több pályázattal is részt venni a díjon, hiszen a két fődíj a legtöbb marketinggyémánt elismerést összegyűjtött szervezetek között talál majd gazdára: külön elismerés jár az ügynökségi oldal, valamint külön a megrendelői/ügyféloldal képviselői számára. A 2023-as pályázat során „Az Év Ügynöksége” fődíjat a Pentacom vihette haza, „Az Év Vállalata” fődíjat a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki, míg a szakmai zsűri szavazata alapján „Az Év Marketing Nagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta. A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek ugyanakkor nemcsak gyémánt védjegyekkel gazdagodnak, hanem a Diamond List-re is automatikusan felkerülnek. A szövetség ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket és marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 évből sikeres pályázatokkal rendelkeznek. A Diamond List jelenlegi állása itt érhető el.
A pályázatok elbírálása: A Marketing Diamond Awards nemcsak küldetésében, hanem zsűrizési módszerében is egyedülálló. A benyújtott pályázatokat több mint 50 tagból álló szakmai zsűri értékeli, amelyben egyrészt helyet kapnak ügynökségi szakemberek, másrészt pedig a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozói is. A bírálati szabályok alapján az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg a megbízói oldalt képviselő zsűritagok az ügynökségek által benyújtottakat értékelik. Fontos, hogy az előre megadott elbírálási kritériumoknak köszönhetően a pályázatok nem egymással versenyeznek, hiszen a szakmai zsűri az értékelési szempontok alapján értékeli a pályamunkákat. Az elismert szakemberekből álló grémium garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra.
Pályázatok benyújtási határideje: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január közepéig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a december 1-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők 2025. január 15-ig benyújtani. Sőt, a díj korábbi éveinek pályázói külön kedvezményekben is részesülnek! További részletek elérhetőek a díj oldalán, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket.
Exkluzív díjátadó & egyedülálló szakmai esemény: Az idei kiírás elismeréseinek átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. február 11-én, az Etele Cinemaban. Az év digitális marketing eseményén a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják be elismert hazai szakemberek. A rendezvény programját november végén jelenti be a Magyar Marketing Szövetség.
Az elmúlt évek során a nevezések száma fokozatosan növekedett, a díj tavalyi kiírására például minden eddiginél több, közel 300 pályázat érkezett be. A pályázatok folyamatosan növekvő száma, a díj iránt megmutatkozó fokozott érdeklődés igazolja az olyan platformok iránti igényt, ahol a szervezetek szakmai teljesítményét méltó módon elismerik. Örömmel látjuk, hogy a Marketing Diamond Awards ezen felül pedig még arra is teret biztosít, hogy széles körben bemutassuk, megismertessük azokat a magas színvonalú marketingmegoldásokat, amelyek kisebb költségvetésük ellenére is eredményesen szolgálják a cégek üzleti tevékenységét, fejlődését is – emeli ki Hinora Ferenc, a díjat szervező MMSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.