November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
A pályázatok benyújtási feltételei a CTA weboldalán érhetők el, ugyanitt lehet feltölteni a nevezéseket. A megmérettetésre kizárólag társadalmilag pozitív hatású, politikamentes TCR aktivitások és reklámok, kampányok regisztrálhatók két kategóriában:
• Megvalósult kampány nevezése: A márkák társadalmi szerepvállalásának seregszemléjén megvalósult TCR aktivitások és kampányok pályázhatók, amelyek közül a szakmai zsűri kiválasztja a legjobbakat. Ezek a vállalatok elnyerik a „CALL TO ACTION Példaértékű Vállalat” címet. A vállalati, ügynökségi szektor kampányainak nevezési díját – egy díj megfizetésével 3 nevezést nyújtható be – a grémium a civil szervezetek pályázatának lebonyolítására, a nyertes pályamű megvalósítására, illetve civil szervezetek támogatására fordítja.
• A kiírt feladatra hozott ötlet nevezése: Ebben a kategóriában azok a magánszemélyek (szakemberek, tanulók) vagy civilek pályázhatnak díjmentesen, akiknek a fogyatékossággal élők integrációja témában pozitív változásokat előre mozdító kreatív programjuk, kampányötletük van. A zsűri által kiválasztott short list-esek közül a közönség a Sharity Impact mobilapplikáción keresztül szavazza meg a legjobbakat. A nyertes alkotó pályaművét a szervezők megvalósítják, ezen kívül mentorprogramban is részesül. Utóbbi célja, hogy a pályázó, a társadalmi ügyekkel kapcsolatos tudását és ismereteit tovább mélyítse, ezáltal pedig még hatékonyabban tudja képviselni az általa jelentősnek ítélt társadalmi ügyeket.
Kapcsolódó cikkek
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
- 160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
- A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
- Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
- Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
- Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja
- 24. alkalommal lehet jelölni a reáltárgyak legjobb oktatóit a Rátz Tanár Úr Életműdíjra
- Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
- A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.
Idén is meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat
A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.