Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024 díjat nyerte el. A Visa Awards célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani.
Azok a bankok kapnak díjat, amelyek újító ötleteikkel kiemelkedően teljesítenek az ügyfélélmény, a termékfejlesztés területén, és példamutató kezdeményezéseikkel élen járnak – hangzott el a díjátadón indoklásként.
A Visa idén megújult módszertannal vizsgálta és alapos elemzés után díjazta a digitális szolgáltatások terén kiemelkedő bankokat. A díj odaítélésénél lényeges szempont volt a fizetési és banki szolgáltatások felhasználói élménye. Valódi felhasználói tapasztalatok alapján értékelték a banki mobilalkalmazásokat, s választották ki véleményük alapján a 2024-es Digital Innovator UX díj nyertesét.
A díjazást megelőző rendkívül kiterjedt kutatás felhasználókkal készült interjúkat, egy 800 fő bevonásával készült felmérést tartalmazott. A kutatás során független felhasználók intenzív tesztelésnek vetették alá a mobilbanki alkalmazásokat, több mint 100 különböző feladatot elvégezve, az új számlanyitástól a szolgáltatások személyre szabásáig. Tapasztalt szakemberek irányították a felhasználókat és további kérdésekkel mélyítették a mobilalkalmazások logikájának, funkcióinak és a felhasználói élménynek a megértését. Az így kapott eredmények alapján választották ki a legkedveltebb mobilalkalmazást a hazai piacon, és ítélték oda első alkalommal a Digital Innovator UX díjat a K&H Banknak. Az elismerést Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkek
- Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre
- K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
- Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók
- Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
- K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
- Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
- A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
- Recessziós kockázatok és a hekkerek miatt aggódhatnak leginkább a bankvezetők
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben. A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
Díjazták a Schneider Electric új okosgyárát a HuGBC Zéró Karbon pályázatán
A Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems díjat nyert a Magyar Környezettudatos Építés Egyesület (HuGBC) Zéró Karbon Díj pályázatán új építés kategóriában. Az üzem a vállalat egyik legnagyobb, egyedi megrendelésre termelő létesítménye Európában, és a cég legújabb, SF6-mentes középfeszültségű kapcsolóberendezése, az RM AirSeT fő európai gyártóközpontja.
A TCL jövőképe 2025-re
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője, felfedte jövőképét a következő évre, melyben az emberközpontú technológia élvonalába helyezi magát. A CCS Insight vezető technológiai elemző és tanácsadó cégnek adott videós interjújában Stefan Streit, a TCL Europe marketingigazgatója megosztotta a vállalat céljait és meglátásait a 2025-öt meghatározó technológiai trendekről.