A CA átszervezi portfólióját

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. november 29. 22:26
A Computer Associates bejelentette, hogy átszervezi az eBusiness felügyeleti megoldásainak portfólióját es új márkaneveket vezet be. A meglevő termőkcsaládok a CleverPath (portáltechnologia), AllFusion (modellezés) és Advantage (alkalmazásfejlesztés) csoportokkal bővültek. Egyúttal változik a CA termékstratégiája is.
A CA három új termékcsaládot mutatott be:

CleverPath – az új termékcsalád piacvezető portáltechnológiát, és tudáskezelő megoldásokat foglal magába, beleértve a vizualizációt és előrejelző elemzést.

AllFusion – átfogó felügyeleti megoldásokat magába folgaló termékcsalád, beleértve a modellezést és konfiguráció menedzsment megoldásokat.

Advantage – alkalmazásfejlesztő és alkalmazásintegráló megoldások, valamint adatbázisok termékcsaládja.

A három új termékcsalád a meglévő CA termékcsaládot egészítette ki:

Jasmine – a CA objektumorientált adatbázis technológiája

Unicenter – a CA széles körben alkalmazott vállalati infrastruktúra menedzsment megoldása

BrightStor – az iparág leggyorsabb adattárolási, backup/recovery megoldásának családja

eTrust – a világon leggyakrabban alkalmazott eBusiness biztonsági megoldás

„Termékvonalaink frissítése bizonyítéka annak, hogy folyamatosan összpontosítunk ügyfeleink szükségeire,“ mondta Ken Fitzpatrick, a CA Global Marketing vezető igazgatója. „Minél jobban megismertetjük partnereinket termékeink átfogó kínálatával, annál jobban tudják értékelni az általunk nyújtott szolgáltatásokat.”

Kulcsszavak: e-commerce CA

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36