A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő
Az optimális és költséghatékony munka elvégzése érdekében a Montana előbb elkészítette a Bross üzleti koncepciójának megfelelő rendszer teljes körű felmérését.
A call center ISDN számokon hívható. Minden megbízóhoz tartozik egy telefonszám, amit a megbízó ügyfelei a call center felhívásakor használhatnak. A megbízók egymástól teljesen független cégek, amelyek a Bross központilag létrehozott titkárságának szolgáltatásait díjazás ellenében veszik igénybe. Működik egy ún. közös telefonszám is, ami leginkább a potenciális ügyfelek szolgálatába áll, de természetesen a rendszert más használók is hívhatják. Minden megbízónak van egy PIN kódja, amellyel azonosíthatják magukat a rendszerbe való belépéskor. A rendszer innen tudja, hogy Megbízó, vagy Ügyfél volt a hívó.
A titkárnői rendszer működése
- A titkárnői rendszer lényege s egyben célja, hogy a kisebb cégek, vagyis a megbízók a lehető legköltséghatékonyabban juthassanak hozzá személyes asszisztensi szolgáltatásokhoz.
- Minden titkárnő felhasználói névvel és jelszóval léphet a rendszerbe. A rendszert több titkárnő is használja egy időben, a call center a foglaltság ismeretében kapcsolja az éppen szabad titkárnőt, ha ilyen nincs, akkor a monitoron megjelenik egy jelzés, hogy vonalban van valaki. Amennyiben az adott titkárnő záros határidőn belül nem tudja fogadni a hívást, a rendszer automatikusan a következő titkárnőhöz irányítja. Amint a titkárnő kapcsolatba kerül a hívóval, a képernyőjén megjelennek a megbízó cég adatai, és látja, hogy a megbízó (PIN kód használatával) vagy annak ügyfele telefonál. Abban az esetben, ha az ügyfél a megbízóhoz tartozó számot hívta, a képernyőn megjelenik a megbízóhoz tartozó MonDoc környezet, így a titkárnő a hívott megbízó asszisztenseként áll rendelkezésre. Minden beszélgetés elején automatikusan létrejön egy aktivitás űrlap, amelyben a titkárnő rögzíti a beszélgetés tényét, tárgyát és időtartalmát. Az aktivitásból kiindulva - ahol meg van határozva a feladat, határidő és a végrehajtás - lehet a feladatokat elvégezni.
- A munkaidőn kívül érkező, vagy foglaltság miatt nem fogadott hívások tartalmát hangpostafiókban rögzíti a rendszer, és automatikus értesítést küld a titkárnőknek. Igény esetén a megbízók is automatikus értesítést kaphatnak (faxon, SMS-ben) a számukra érkezett üzenetekről.
Kapcsolódó cikkek
- A MonDoc System már HP Integrity környezetben is
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- MonDoc, Quality IT, InfoVadász: a sikeres Montana pillérei
- A Montana irat- és dokumentációkezelő rendszere alkalmas közintézmények számára is
- A MonDoc System: az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása