Internet-alapú tudakozódási rendszer
Magyar tapasztalatok átadása
A "Rugby System" hagyományos módon, telefonon és faxon történő tudakozódási folyamathoz képest gyorsabb és hatékonyabb kommunikációt biztosít az ügyfélszolgálatok között és lehetővé teszi teljesítményük mérését is. A program világméretű elterjesztésében a Magyar Posta EMS nemzetközi ügyfélszolgálata régiós bevezető szerepet vállalt.
A Belorussziából, Ciprusról, Görögországból, Litvániából, Oroszországból, Lengyelországból és Szlovákiából érkező szakemberek kétnapos elméleti és gyakorlati oktatás keretében sajátították el az új rendszer ismereteit.
A budapesti tréningen résztvevőknek alkalmuk volt arra is, hogy az elméleti oktatáson kívül tesztprogramon gyakoroljanak. A szakemberek hazájukba visszatérve megkezdik a rendszer használatát, s a továbbiakban is számíthatnak a magyar oktatók segítségére, tanácsaira.
Kapcsolódó cikkek
- SciamuS: felére csökkentett a vezetékes- és mobilköltségek
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- MS munkahelyi telefonok új generációja
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Digitális híradó az Alföld TV-n
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Kétségek a Galileo finanszírozása körül