Stratégiai együttműködés a telefonos operátorképzés területén
A Call Center Akadémia az ügyfélszolgálati, telemarketing és telesales tevékenységeket bonyolító telefonos ügyfélszolgálatokon, azaz a Call Centerekben dolgozó operátorok kiválasztásában, szakmai képzésében nyújt segítséget.
A Call Center Akadémia létrehozását a Call Centerek térhódítása és az ott dolgozó operátorok szerepének felértékelődése indokolta.
Az akadémián gyakorlatorientált képzések keretében, valósághű szituációkon keresztül sajátíthatják el a résztvevők a munkakörhöz szükséges készségeket és tudást. Az érdeklődők több képzési szint közül választhatnak, és lehetőség nyílik iskolarendszerű , nyílt tanfolyamokon való részvételre, valamint csapatok, cégek egyedi igényeihez igazított oktatási programokra is.
A professzionális Call Center oktatóbázis, valamint a szakmai tudás szinergiája minőséget, gyorsaságot és magasan képzett szakembergárdát biztosít a megrendelőknek.
Kapcsolódó cikkek
- Info Savaria 2003 - informatikatanĂĄrok konferenciĂĄja Szombathelyen
- Magyar ClusterGRID projekt: Jelen ĂŠs jĂśvĹ
- Ploteus, a navigĂĄtor
- Folyamatos marad a Sulinet-szolgĂĄltatĂĄs
- InformĂĄciĂłs technolĂłgia az oktatĂĄsban
- OM: Nem ĂĄllhat le a Sulinet
- Óriási érdeklődés az internetes tananyag-készítő versenyen
- Hivatalosan is megnyitottĂĄk a WIFI HungĂĄria oktatĂł centrumot
- HP: intelligens lĂŠtesĂtmĂŠnyek a NyĂregyhĂĄzi FĹiskolĂĄn
- Európai távoktatási program