Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. április 29. 20:55
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
A neves külföldi szakújságírókból álló zsűri döntése alapján a Kirowski bizonyult a kategória abszolút befutójának. A győztes a Renault Mégane Monaco "Real time" című reklámeszköze lett. A második helyezést az Axelero ADSL-kampánya számára készített "Striptease" elnevezésű alkotás érdemelte ki, melyben a hetvenes évek kultikus játéka, a "vetkőzős" toll online verziója, illetve a benne pózoló, lengén öltözött playmate játszotta a főszerepet.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Újabb Pannon példaképek
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
- Üzleti Etikai Díj 2006
- Cisco-díjak a BT-nek
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- A Montana lett 2005 kiemelkedő Microsoft-megoldásszállítója
- Az OKI Systems Magyarország Kft. a 2005. évi Üzleti Etikai Díj egyik nyertese