Üzleti Etikai Díj 2006
Az előző hat évben csak a Piac és Profit üzleti magazin felkérésére, s csak gazdasági szervezeteket tömörítő szövetségek, kamarák, érdekképviseleti szervezetek jelöltek tagságuk köréből az Üzleti Etikai Díjra. Idén maguk a vállalatok is jelölhették magukat, akik úgy érezték, hogy az üzleti életben etikus magatartást tanúsítanak.
A díj alapítói (László Ervin professzor a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac és Profit üzleti magazin főszerkesztője) kibővítette az etikus üzleti magatartás szempontrendszerét a fenntartható fejlődés és a klímaváltozás hatásának csökkentése érdekében tettekre, mint alapvetően felelős magatartási megnyilvánulásra.
Soha nem tapasztalt mennyiségű jelölés érkezett, s abból, az előzetes szűrést végző Kontroll Bizottság javaslatára 17 céget kért fel a szervező, a Piac és Profit üzleti magazin, a pályázatra.
A pályázatokat a Budapest Klub magyar kuratóriumi tagjaiból, valamint az előző évek nyerteseiből összeállított zsűri értékelte, s négy vállalatnak, három kategóriában adta ki az Üzleti Etikai Díjat.
Multinacionális vállalat kategória: Pannon GSM Távközlési Zrt.
Nagyvállalat kategória: Béres Gyógyszergyár Zrt.
Kis- és középvállalat kategória, megosztott díj:
Kisvállalat: Gravoform Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Középvállalat: Biopetrol Környezettechnikai Kft.
Az ünnepélyes díjátadásra az „E-Magyarország, e-kormányzat 2005” konferencia keretében kerül sor,
November 9-én este 7 órakor, Siófokon, a Hotel Azúrban.
A hét éve működő díj segít elterjeszteni a hazai gazdasági szereplők körében a társadalmi felelősségvállalás gondolkodásmódját, és környezetük jobb létét elősegítő cselekedetekre késztet minden olyan vállalatot, melyek rájöttek arra: saját boldogulásuk mások felemelkedésén, jólétének növekedésén is múlik.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.