Humánügyvitel - fókuszban az ember
A cég 15 évvel ezelőtt a Berenc bérügyviteli szoftver fejlesztésével és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokkal indult. Mára 100 munkatársával és több mint 2000 ügyfelével a hazai piac vezetőjének számít. A magyar munkavállalók több mint egyharmadának bérét és táppénzét a Berenccel számfejtik, illetve outsourcing-szolgáltatás keretében azt a Nexon képzett munkatársai végzik el. Az egyedülálló alkalmazás mellett sikerük másik titka a jól szervezett, képzett ügyfélszolgálati háttér. A cég budapesti irodájában és hét vidéki telephelyén több mint negyven tapasztalt bérügyviteli szakember segíti az ügyfelek munkáját.
Berenc - bérügyviteli rendszer
A programmal a bér- és táppénzszámfejtési, bérfeladási, személyijövedelemadó-elszámolási, személyzeti és munkaügyi tevékenység gyors és hatékony gépi feldolgozása valósítható meg. Korlátlan számú gazdálkodóegység akár több tízezer dolgozójának adatait képes percek alatt számfejteni. A kis cégek a moduláris felépítésből adódó gazdaságos bevezetést tarthatják fontosnak. A program könnyen paraméterezhető, az egyedi igényeknek megfelelően egyszerűen beállítható. A Berenc minden más ügyviteli rendszerrel egyszerűen integrálható.
Outsourcing - bérszám-fejtés bérmunkában
A Nexon outsourcing-szolgáltatása keretében teljes egészében átvállalja partnerei bérszámfejtéssel kapcsolatos valamennyi feladatát. A szolgáltatást végző szakembergárda képzettsége, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalata meghaladja az átlagos bérszámfejtők lehetőségeit. Munkájukért teljes körű erkölcsi és valós anyagi felelősséget vállalnak, 150 millió forintos felelősségbiztosítással rendelkeznek. (Lásd keretes írásunkat Outsourcing a bérszámfejtésben címmel.)
BBR - beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer
A Nexon beléptető rendszerét az különbözteti meg a versenytársakétól, hogy a szokásos biztonságtechnikai feladatokon túl a munkaidőadatokat a bérprogramnak legmegfelelőbb formában szolgáltatja, különböző munkaidőrendeket képes kezelni. Lehetővé teszi különböző jelenléti kimutatások, jelenléti ívek egy megadott személyre vagy egységre, tetszőleges időintervallumra vonatkozó összeállítását. A webes felületnek köszönhetően az irodán kívül dolgozó munkatársak is bejelentkezhetnek a rendszerbe, és megfelelő jogosultság esetén bevihetik, illetve módosíthatják saját adataikat. Azonfelül, hogy a készülékek természetesen mindent tudnak, amit egy beléptető rendszernek tudnia kell (másolhatatlan jeladók, szabotázsvédett olvasó), a legkeményebb ipari környezetben is megállják a helyüket. Az irodai környezetbe szánt készülékek szépen illeszkednek a legelegánsabb irodai berendezéshez is.
Best!HR - humán-erőforrás-gazdálkodás
A Best!HR neve világszerte egyet jelent a korszerű informatikát használó humánerőforrás-vezető eszköztárával. A szoftvert világszerte több mint 40 000 cég használja, magyarországi fejlesztését a Nexon Kft. végzi. A program rendkívül rugalmas, minden vállalat szerkezetéhez és informatikai rendszeréhez adaptálható. Az egyes modulok felölelik az emberierőforrás-gazdálkodás kulcsterületeit, így a teljes toborzási folyamatot, a munkatársakkal kapcsolatos átfogó menedzselési tevékenységet, a képzést és fejlesztést, a szervezeti információk kezelését. Külön modul foglalkozik a vezetők továbbképzésével, az utódlás- és karriertervezéssel, a munkakörelemzéssel.
A Nexon Kft. Humánerőforrás-gazdálkodási Üzletága a Best!HR szoftver értékesítésén, bevezetésén és folyamatos támogatásán túl tanácsadási és szervezetfejlesztési szolgáltatásokat, valamint készségfejlesztő tréningeket is nyújt a személyügy területén.
Miért ajánlják a Nexont?
Szolgáltatásukat a saját tulajdonú és fejlesztésű Berenc bérügyviteli rendszerrel végzik, így partnereik egyedi kéréseinek, igényeinek is eleget tudnak tenni. Több ezer ügyfelüknek köszönhetően munkatársaik utolérhetetlen rutinra tettek szert a legkülönlegesebb problémák megoldásában is. Bérszámfejtő munkatársaik a legmagasabb biztonsági követelményeknek megfelelően végzik munkájukat, s szakmai és kommunikációs képzésükről rendszeresen gondoskodnak. Tevékenységük nemcsak a bérszámfejtésre korlátozódik, teljes körű megoldást kínálnak a humánerőforrás-gazdálkodás minden területére. A legkorszerűbb számítástechnikai háttérrel, nagy sávszélességű országos hálózattal rendelkeznek, amely alkalmas a több telephellyel rendelkező cégek hatékony kiszolgálására is.
Outsourcing a bérszámfejtésben
Az utóbbi években az outsourcing átmeneti költségtakarékossági eszközből az üzleti tevékenységek széles körét érintő stratégiai elemmé vált; a cég döntése, hogy minden olyan tevékenységet, amely nem tartozik szorosan a saját profiljába, ki akar-e helyezni. A cél nyilvánvaló: az erőforrások és a költségek csökkentésével a versenyképesség és a profit javítása. Ez a változás átalakította a cégvezetők elképzeléseit a bérügyviteli feladatok elvégzésével kapcsolatban is. Ez ugyanis olyan sajátos és önálló terület, ahol nehéz gazdaságosan megfelelni a külső és belső követelményeknek, így érdemes megfontolni e feladatok kihelyezését.
A következő kérdések segítenek a döntés előkészítésében:
Milyen költségeket jelent a bér- és munkaügy tevékenysége?
Meg lehet-e határozni, hogy az alkalmazottak létszámának csökkenése vagy növekedése esetén hogyan változik ez a költség?
Hogyan biztosítható a bérügyviteli munkatársak folyamatos képzése?
Tudják-e időben biztosítani a mindenkori jogszabályoknak megfelelő programverziókat?
Vállalnak-e a munkatársak anyagi felelősséget az esetleges bírságokért, hibákért?
Okozhat-e gondot, ha néhány bérszámfejtő munkatárs megbetegszik, kilép vagy szabadságra megy?
A vezetők időben megkapnak-e minden szükséges bér-, illetve munkaügyi információt?
Előfordult-e már, hogy a cég munkatársai csak jelentős túlórákkal tudták teljesíteni feladataikat?
Képesek-e akár néhány nap alatt bevezetni egy új bérezési rendszert?
Okozott-e már gondot, hogy bizalmas bér- vagy személyi adatok belső munkatárs hibájából ismertté váltak?
Mekkora feladatot jelent az öt-tíz évre visszamenő adatszolgáltatás teljesítése?
A szolgáltató kiválasztása azonban gondos előkészítést és alapos vizsgálódást igényel. Az outsourcing keretében végzett korszerű szolgáltatás ugyanis messze túlmutat a bérszámfejtés hagyományos keretein. Elengedhetetlen a legkorszerűbb informatikai háttér, a szolgáltató és a felhasználó vállalati információs rendszerei között kialakított elektronikus adatcsere. Szükséges, hogy a kihelyezett információk a megbízók számára elérhetőek maradjanak, sőt a felhasználó ügyviteli rendszerébe automatikusan beépüljenek.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával