Webmania2 = "Két legyet egy csapásra"

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. június 2. 20:48
Folytatódik a magyar online társadalom egyik legnagyobb szabású nyereményjáték-sorozata a Webmania.hu szervezésében. Az oldal üzemeltetője, a Hírek Kft. a tavalyi nagysikerű Webmania nyereményjáték nyomdokain idén is komoly kampányt szervezett a Webmania2 kommunikálásra.
Saját oldalak és célcsoport-specifikus megállapodások révén több mint 20 millió banner-megjelenés(!) támogatja az akciót. Az online médiafelületeken elhelyezett szalaghirdetésekre kattintva regisztrációs felület jelenik meg, s az itt bejelentkezők között a hathetes kampány végén értékes tárgynyereményeket sorsolnak ki. Szponzorációs partnerek: Portocom Rt., Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft. & T. Bt., Intercom Rt., United Média Kft. és a Sigmoid Kft.

A promóciónak kettős célja van: egyrészt nagyszámú látogatót vonz a webmania portálhoz, ami nagy lökést ad ahhoz, hogy a Webmania az ország egyik legkeresettebb linkgyűjteménye legyen. Másrészt hozzájárul a Hírek Kft. Maxima online direkt marketing adatbázisának bővítéséhez, ami már most az egyik legnagyobb permission alapú adatbázis Magyarországon.

A Webmania.hu népszerű induló-böngészőlap, amelyen válogatott tematikus linkgyűjtemény, kereső- és szótárablak, ingyenes levelezőrendszer, valuta- és mértékegység váltó szolgáltatás áll a felhasználók rendelkezésére.

Kulcsszavak: Hírek marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01