Webmania2 = "Két legyet egy csapásra"
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. június 2. 20:48
Folytatódik a magyar online társadalom egyik legnagyobb szabású nyereményjáték-sorozata a Webmania.hu szervezésében. Az oldal üzemeltetője, a Hírek Kft. a tavalyi nagysikerű Webmania nyereményjáték nyomdokain idén is komoly kampányt szervezett a Webmania2 kommunikálásra.
Saját oldalak és célcsoport-specifikus megállapodások révén több mint 20 millió banner-megjelenés(!) támogatja az akciót. Az online médiafelületeken elhelyezett szalaghirdetésekre kattintva regisztrációs felület jelenik meg, s az itt bejelentkezők között a hathetes kampány végén értékes tárgynyereményeket sorsolnak ki. Szponzorációs partnerek: Portocom Rt., Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft. & T. Bt., Intercom Rt., United Média Kft. és a Sigmoid Kft.
A promóciónak kettős célja van: egyrészt nagyszámú látogatót vonz a webmania portálhoz, ami nagy lökést ad ahhoz, hogy a Webmania az ország egyik legkeresettebb linkgyűjteménye legyen. Másrészt hozzájárul a Hírek Kft. Maxima online direkt marketing adatbázisának bővítéséhez, ami már most az egyik legnagyobb permission alapú adatbázis Magyarországon.
A Webmania.hu népszerű induló-böngészőlap, amelyen válogatott tematikus linkgyűjtemény, kereső- és szótárablak, ingyenes levelezőrendszer, valuta- és mértékegység váltó szolgáltatás áll a felhasználók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője