Játékkonzol-fejlesztés az LG számára
Tony Milbourn a TTPCom ügyvezető igazgatója közleményében kiemelte, hogy a koreai gyártók számára nagyon fontos a gyors reagálás a fogyasztói igényekre, így az LG Electronics és az Innostream egyaránt felismerte, hogy a WGE Games-hez tartozó játékok erősítik a pozitív különbséget a konkurensek és saját készülékeik között".
Az Innostream elnöke Gijong Lim a következőket mondta: a WGE Games dinamikus természete leginkább a PC hálózatokhoz hasonlít, így a felhasználók sokkal több lehetőséget kapnak, mint ha csak a hagyományos vezeték nélküli játékokat használnák. A nagy, színes LCD kijelző, a polifonikus hanghatás és a WGE készülékeinket egyben játékkonzolokká is teszi."
A WGE Games a TTPCom Wireless Graphics Engine-en futnak és a világ számos vezető játékfejlesztő, illetve felhasználó cége, mint az ITE, a Hailstorm és a Tuna Technologies már korábban aláírt egy megállapodást a WGE-kompatibilis tartalomfejlesztésről. A WGE megalkotói nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a kevés memóriával, így olcsóbb készülékekkel is lehessen játszani a játékokat. A WGE Games alkalmazásokat C++ nyelven írják, a WGE támogatja a JavaTM alkalmazásokat is.
Kapcsolódó cikkek
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- 61%-kal több mobiljáték Amerikában 2006 végén
- Nokia-felmérés a mobiltelefonon játszók szokásairól
- WAP-on is hódít a Honfoglaló
- Hét Electronic Arts játék Nokia mobilokon
- Mobiltévézés az LG-vel a foci-VB alatt
- 3GSM: LG a mobil műsorszórásban
- Virágzó üzletág a mobil-szerencsejáték Amerikában
- Okos telefonokon is elérhető lesz a Nokia N-Gage játékplatformja
- Új PC/mobiltelefonos játéktechnológia a Yahoo-tól