A szövetségi kereskedelmi bizottság vizsgálja a VeriSignet

Kiss Ádám Zoltán, 2002. augusztus 7. 19:26
A szövetségi kereskedelmi bizottság (FTC) vizsgálatot indított a webdomainek regisztrációjával foglalkozó VeriSign marketingkampánya miatt. A vizsgálathoz közeli források szerint az FTC annak jár utána, hogy a vállalat milyen gyakorlat szerint osztja szét a domaineket, hogyan törli azokat.
Felmerült a gyanú, hogy a domainek árának felverése érdekében a VeriSign levélben értesíti a lehetséges érdeklődő riválisokat egy adott cím bérleti jogának lejártakor. Az érintettek és egy jogász pert is indítottak a kaliforniai cég ellen májusban befejeződött kampánya miatt. Az FTC nem volt hajlandó nyilatkozni az ügyben, a VeriSign szóvivője, Brian O’Shaughnessy pedig kijelentette, hogy a vállalat mindeddig szorosan együttműködött az FTC-vel, és ez a jövőben is így lesz. Ez egyébként több mint létérdeke a VeriSignnak, hiszen az FTC rendkívüli hatáskörrel és hatalommal rendelkezik, hozzájárulása nélkül nem jöhetett volna létre például a Compaq-HP fúzió.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36