Megtévesztően reklámozták a Palm m130-at

Kiss Ádám Zoltán, 2002. augusztus 19. 22:09
A Palm hivatalosan is elismerte, hogy a belépő szintű m130-as kézikészülék reklámjában elhangzott állítás, miszerint a készülék képes 64 ezer színt megjeleníteni, téves, a vásárlók megtévesztése volt.
A kampány szerint a 16 bites kijelző 64 ezer színt tud kezelni, ám a valóságban 58 ezer "színkombinációt" tud megjeleníteni az óvatosan fogalmazó vállalati állásfoglalás szerint. Marlene Somsak szóvivő elmondta, hogy a vállalat elnézést kér a felhasználóktól, de semmilyen pénzvisszatérítési akciót nem tervez. Szerinte a cég jóindulatúan járt el, és azoktól, akik már megvették készüléküket, bocsánatot kérnek, ám rosszakaratról szó sincs. A Gartner elemzője, Todd Kort szerint legalábbis furcsa, hogy a cég nem ismeri saját termékének műszaki specifikációit. Kort ugyanakkor annak a véleményének adott hangot, hogy a Palm rendkívül nehéz helyzetbe került, hiszen megtévesztette vásárlóit, megingatta őket a vállalat műszaki eredményeiben, és ráadásul jelenleg egyszerűen képtelen megfinanszírozni egy nagylelkű pénzvisszafizetési akciót, mely helyreállítaná hírnevét.
Kulcsszavak: +fohir Palm

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59