Megtévesztően reklámozták a Palm m130-at

Kiss Ádám Zoltán, 2002. augusztus 19. 22:09
A Palm hivatalosan is elismerte, hogy a belépő szintű m130-as kézikészülék reklámjában elhangzott állítás, miszerint a készülék képes 64 ezer színt megjeleníteni, téves, a vásárlók megtévesztése volt.
A kampány szerint a 16 bites kijelző 64 ezer színt tud kezelni, ám a valóságban 58 ezer "színkombinációt" tud megjeleníteni az óvatosan fogalmazó vállalati állásfoglalás szerint. Marlene Somsak szóvivő elmondta, hogy a vállalat elnézést kér a felhasználóktól, de semmilyen pénzvisszatérítési akciót nem tervez. Szerinte a cég jóindulatúan járt el, és azoktól, akik már megvették készüléküket, bocsánatot kérnek, ám rosszakaratról szó sincs. A Gartner elemzője, Todd Kort szerint legalábbis furcsa, hogy a cég nem ismeri saját termékének műszaki specifikációit. Kort ugyanakkor annak a véleményének adott hangot, hogy a Palm rendkívül nehéz helyzetbe került, hiszen megtévesztette vásárlóit, megingatta őket a vállalat műszaki eredményeiben, és ráadásul jelenleg egyszerűen képtelen megfinanszírozni egy nagylelkű pénzvisszafizetési akciót, mely helyreállítaná hírnevét.
Kulcsszavak: +fohir Palm

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30